اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره آموزش و پرورش آبادان:

135 ائمه جماعت در مدارس آبادان فعال هستند

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش آبادان گفت: 135 ائمه جماعت در مدارس آبادان فعالیت می‌کنند.

135 ائمه جماعت در مدارس آبادان فعال هستند

غلامحسین خلیلی‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی فارس در آبادان اظهار کرد: نماز سرلوحه کار همه مدیران، مربیان پرورشی و ائمه جماعت بوده و دانش‌آموزان آبادانی در راستای تقویت هرچه بیشتر فرایض دینی خود تلاش می‌کنند.

وی ادامه داد: مدیران، مربیان پرورشی و دبیران مدارس آبادان با تشکیل جلسات متعدد و مستمر آخرین راه‌کارهای جذب دانش‌آموزان به نماز و احیای هر چه بیشتر این فریضه واجب را سنجیده و به نوآموزان و دانش‌آموزان معرفی می‌کنند.

معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش شهرستان آبادان ادامه داد: 135 ائمه جماعت نمازهای ظهر را در دو نوبت صبح و ظهر برای دانش‌آموزان دختر و پسر آموزشگاه‌‌های آبادان برگزار می‌کنند.

وی در خصوص رتبه‌های کسب شده در مقوله‌های مربوط به نماز گفت: اداره آموزش و پرورش شهرستان آبادان در ساماندهی ائمه جماعت آموزشگاه‌های استان خوزستان در سال گذشته موفق به کسب رتبه نخست شده است.

خلیلی‌نیا اضافه کرد: ائمه جماعت با حضور در دو نوبت صبح و ظهر در مدارس شهرستان علاوه بر اقامه نماز جماعت به پرسش‌ها و شبهات دینی دانش‌آموزان پاسخ داده و آنان را در راه رسیدن هرچه بیشتر به فرایض دین مبین اسلام رهنمون می‌کنند.

وی در پایان گفت: امروز کشورهای استعماری به دنبال ایجاد انواع هجمه‌های نرم در قالب مسائل فرهنگی به کشور بوده و همه اعضای اداره آموزش و پرورش نیز در راستای خنثی کردن این هجمه‌ها و انتقال هرچه بیشتر فرهنگ اسلامی به دانش‌آموزان تلاش می‌کنند.

انتهای پیام/72002/و/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول