اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره آموزش و پرورش آبادان عنوان کرد

فعالیت 300 مربی پرورشی در آموزش و پرورش آبادان

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش آبادان گفت: 300 مربی پرورشی، بهداشت و تربیت بدنی در مدارس آبادان مشغول به فعالیت هستند.

فعالیت 300 مربی پرورشی در آموزش و پرورش آبادان

غلامحسین خلیلی‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی فارس در آبادان اظهار کرد: حدود 300 مربی پرورشی، بهداشت و تربیت بدنی در آموزشگاه‌های پسرانه و دخترانه شهرستان آبادان مشغول فعالیت هستند.

وی افزود: مربیان پرورشی با همکاری دانش‌آموزان بسیجی و دیگر دانش‌آموزان و با هماهنگی اداره آموزش و پرورش شهرستان برنامه‌های هفته بسیج و دیگر برنامه‌های مناسبتی را در آموزشگاه‌های شهرستان اجرا می‌کنند.

*اعزام 25 مبلغ دینی به مدارس آبادان

معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش شهرستان آبادان با اشاره به برنامه‌های مناسبتی ایام محرم در آموزشگا‌ه‌های شهرستان بیان کرد: تبیین ابعاد معنوی، فلسفی و حماسی حادثه عاشورا برای دانش‌آموزان در آموزشگاه‌های دخترانه و پسرانه راهنمایی و متوسطه شهرستان توسط 25 نفر از روحانیون منطقه اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: در این طرح 25 نفر از روحانیون شهرستان علاوه بر تبیین مفاهیم و مسائل عاشورا به شبهات و سؤالات دانش‌آموزان پاسخ داده و پیرامون حادثه عاشورا بحث و گفت‌وگو کردند.

خلیلی‌نیا در پایان گفت: تقارن هفته بسیج با مراسم عاشورای حسینی هرچه بیشتر دانش‌آموزان را برای اجرای مراسم و برنامه‌های ایام حسینی ترغیب کرده و خودجوش در این مراسم شرکت می‌کنند.

انتهای پیام/72002/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول