اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش و پرورش آبادان:

دانش‌آموزان دبستانی آبادان جزء سی‌ام قرآن را حفظ می‌کنند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش آبادان گفت: دانش‌آموزان دبستانی آبادان به زودی جزء سی‌ام قرآن کریم را حفظ می‌کنند.

دانش‌آموزان دبستانی آبادان جزء سی‌ام قرآن را حفظ می‌کنند

سیدمحمد مولوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس در آبادان اظهار کرد: در برنامه‌های جدید تدوین شده اداره آموزش و پرورش شهرستان آبادان دانش‌آموزان مقاطع تحصیلی مختلف به خصوص در مقطع دبستان هرچه بیشتر به سمت و سوی مباحث قرآنی رهنمون می‌شوند.

وی افزود: دانش‌آموزان دبستانی شهرستان به زودی با آموزش‌های هرچه بیشتر مدرسان قرآنی جزء سی‌ام قرآن کریم را حفظ کرده و امتیازات ویژه‌ای برای این دانش‌آموزان در نظر گرفته می‌شود.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان آبادان ادامه داد: این دانش‌آموزان با امتیازات ویژه از اردوهای مختلف و تخفیفات لازم برخوردار شده و هرچه بیشتر برای حفظ و گسترش فرهنگ قرآنی تشویق می‌شوند.

وی در خصوص اشاعه مدون و مستمر فرهنگ حجاب و عفاف در بین دانش‌آموزان مدارس آبادان گفت: در جلسات مستمر با حوزه معاونت پرورشی و مربیان پرورشی اداره آموزش و پرورش شهرستان فرهنگ حجاب و عفاف هرچه بیشتر در بین دانش‌آموزان اشاعه داده می‌شود.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان آبادان با اشاره به برگزاری جلسات مشترک بین دانش آموزان بسیجی فعال منطقه و مدیران مقاطع مختلف تحصیلی بیان کرد: جلسات مشترکی با حضور مدیران و حوزه معاونت پرورشی این اداره با دانش‌آموزان فعال بسیجی برپا شده تا در راستای تبادل نظرات و مباحث فرهنگ عمومی بحث و گفت‌وگو شود.

وی در پایان گفت: اداره آموزش و پرورش شهرستان در یک همکاری تنگاتنگ بین مربیان، رابطین فرهنگی و دانش‌آموزان در راستای اقدامات فرهنگی و اشاعه فرهنگ اسلامی و مذهبی گام برمی‌دارند.

انتهای پیام/72002/و/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول