اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیریت نهاد امور کتابخانه‌های عمومی شاهین‌دژ:

نیازمند ترویج بیشتر در امر فرهنگ مطالعه هستیم

خبرگزاری فارس: مدیریت نهاد امور کتابخانه‌های عمومی شاهین‌دژ گفت: ترویج فرهنگ مطالعه در بین مردم بیشتر از این مورد توجه قرار گیرد.

نیازمند ترویج بیشتر در امر فرهنگ مطالعه هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهین‌دژ ،لیلا فرجی‌افشار بعد از ظهر امروز در جلسه‌ای که به منظور انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین نهاد کتابخانه‌های عمومی‌ شهرستان شاهین‌دژ و روابط عمومی فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: امید است این تفاهم‌نامه سبب تقویت مطالعه بین اعضای کتابخانه‌های عمومی این شهرستان شود.

وی با تاکید بر فرهنگ‌سازی در این زمینه تصریح کرد: فرهنگ‌سازی برای افزایش سطح مطالعه یکی از مواردی است که باید بیشتر مدنظر قرار گیرد.

افشار با اشاره به سرانه مطالعه کتاب در این شهرستان، افزود: سرانه مطالعه در این شهرستان پس از پیروزی انقلاب اسلامی رشد قابل توجهی دارد.

وی با تاکید بر ارتقای شاخص مطالعه خاطر نشان کرد: در دولت‌های نهم و دهم نسبت به افزایش فرهنگ کتاب‌خوانی گام‌های مؤثری برداشته شده است.

افشار با تاکید بر تجهیز کتابخانه‌های عمومی این شهرستان گفت: تجهیز کتابخانه‌های این شهرستان می‌تواند رغبت اعضای آن را برای استفاده بیش‌تر از کتاب فراهم آورد.

وی اظهار داشت: ما به دنبال این هستیم که منابع مطالعاتی لازم را برای جوانان و دانشجویان فراهم کنیم و هدف اصلی این تفاهم‌نامه نیز تأثیر در مطالعه در سالن‌های انتظار خواهد بود که البته این تفاهم‌نامه محدود به این مسئله نیست و موارد دیگری نیز در آن پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/61001/ت/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول