اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار همدان:

راه حل‌های افزایش میزان مطالعه مفید ارائه شود

خبرگزاری فارس: استاندار همدان گفت: باید راه حل‌هایی برای افزایش میزان مطالعه مفید در جامعه ارائه داد.

راه حل‌های افزایش میزان مطالعه مفید ارائه شود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علی محمد آزاد در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی و کمیته نهضت مطالعه مفید استان با اشاره به کمی کتاب در کتابخانه‌های استان افزود: باید تنوع کتابخانه‌ها افزایش یابد تا نیازهای روز مردم در زمینه کتاب تأمین شود.

وی انجام کار نرم‌افزاری در حوزه کتابخانه را خواستار شد و گفت: باید راه حل‌هایی برای افزایش میزان مطالعه مفید در جامعه ارائه داد.

استاندار همدان آمار و ارقام ارائه شده در جلسه را نشان دهنده انجام تعهدات استان در بحث کتابخانه عمومی همدان بیان کرد و ادامه داد: همین ارقام بازگوی انجام نشدن تعهدات سازمان کتابخانه‌های عمومی کشور است.

وی خاطرنشان کرد: تجهیزات کتابخانه‌ها را باید سازمان مرکزی کتابخانه‌ها تامین کند.

آزاد با تأکید بر شناسایی راه حل‌های مفید برای پویایی کتابخانه‌ها افزود: باید نهضت مطالعه مفید در بحث نرم‌افزاری پیگیری شود.

وی ایجاد جاذبه و نمای زیبا در کتابخانه را در فضای عمومی جامعه اثرگذار دانست و اضافه کرد: اگر فضای جامعه به سمت مطالعه رود تأثیرگذاری بالایی خواهد داشت.

در این جلسه اعضای حاضر پیشنهاداتی نظیر برگزاری همایش پیاده‌روی با موضوع کتاب، ایجاد ایستگاه کتاب‌خوانی در نماز جمعه، ایجاد کتابخانه‌های سیار و پستی در مدارس و سطح شهر ارائه دادند که بنابر تأکید استاندار باید بر روی پیشنهادات کار کارشناسی شود.

انتهای پیام/2499/ر/ی/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول