اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کناره‌گیری اکبری برای خودش مناسب است

حقیقت‌پور: فرماندار اردبیل خیرخواهانه کناره‌گیری کند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اردبیل،‌ نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فرماندار اردبیل باید دلش به حال وزیر کشور بسوزد، گفت: فرماندار اردبیل خیرخواهانه کناره‌گیری کند.

حقیقت‌پور: فرماندار اردبیل خیرخواهانه کناره‌گیری کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، منصور حقیقت‌پور پیش از ظهر امروز در پاسخ به سئوال خبرنگاران در نشست مطبوعاتی خود اظهار داشت: دیگر برای یک فرماندار بس است که هفت سال در یک سمت باقی بماند چرا که چنین فرمانداری تولید فکر نداشته و دیگر زایش و تحول و پویایی را نمی‌توان در کار وی سراغ گرفت.

وی با برشمردن دلایل متعدد برای رفتن اکبری از فرمانداری اردبیل خاطرنشان کرد: فرماندار اردبیل به یک فرماندار فرسایشی تبدیل شده و همه منتظر هستند با یک چهره جدید روبه‌رو شوند.

این نماینده مجلس یادآور شد: کم سابقه است که فرمانداری در منصب خود شش تا هفت سال حضور یابد اما نتواند به روستاها و مناطق مختلف شهر سرکشی کند.

حقیقت‌پور با بیان اینکه کناره‌گیری و استعفای وی می‌تواند برای خودش نیز شایسته و مطلوب تلقی شود، گفت:‌ فرماندار اردبیل جز انجام برخی جلسات و کارهای نمایشی در تلویزیون نتوانسته در بطن و کف جامعه حضور پیدا کند و در برخی روستاها و مناطق شهری مردم مدعی هستند که در طول شش سال فرماندار را ندیده‌اند.

این نماینده مجلس در بخش دیگری از سخنان خود مدعی شد: اکبری در کنار این نا به‌سامانی‌‌ها در کار به‌مانند استاندار سابق مجرم است، چرا که در انتخابات مجلس در قد و قامت حمایت از جریان انحرافی ورود پیدا کرده است.

نماینده مردم اردبیل،‌ نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: فرماندار اردبیل باید دلش به حال وزیر کشور بسوزد و هر چه سریع‌تر از سمت خود کناره‌گیری کند.

بازگویی راز برکناری اکبری در قبل از انتخابات 88

حقیقت‌پور افزود: بنده از استانداران سابق و قبل از خودم و حتی دیدگاه نیکزاد و صابری در مورد فرماندار اردبیل بی‌اطلاع هستم ولی بنده در دوران استانداری سعی داشتم فرماندار اردبیل را تغییر دهم.

وی یکی از دلایلی که با رئیس جمهور درگیر شده را موضوع اکبری دانست و گفت: احمدی‌نژاد در قامت رئیس جمهور یک کشور چنان از اکبری حمایت می‌کرد که گویی اکبری در سمت یک معاون و مشاور برای اوست.

استاندار سابق اردبیل تصریح کرد: بنده در دوران استانداری در این زمینه به احمدی‌نژاد تذکر دادم که نباید از یک فرماندار این چنین حمایت کنید.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حقیقت‌پور در پایان سخنان خود از فرماندار اردبیل خواست خیر‌خواهانه به مانند استاندار سابق اردبیل استعفا دهد.

انتهای پیام/62001/ح/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول