اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کردستان:

شهرستان سقز به فرمانداری ویژه ارتقاء یافت

خبرگزاری فارس: استاندار کردستان از ارتقاء فرمانداری شهرستان سقز به فرمانداری ویژه خبر داد.

شهرستان سقز به فرمانداری ویژه ارتقاء یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، علیرضا شهبازی در پیاده‌روی بزرگ مردم سقز اظهارکرد: ارتقاء فرمانداری سقز به فرمانداری ویژه اقدامی مهم در راستای توسعه و آبادانی هرچه بیشتر این شهرستان است.

وی با بیان اینکه این مهم در سایه تلاش‌ها و پیگیری‌‌های گسترده مسئولین کشوری، استانی و شهرستان تحقق یافته است، تصریح کرد: ارتقاء شهرستان سقز به فرمانداری ویژه به عنوان پل ارتباطی شمال غرب با جنوب غرب‌کشور و همسایگی با شمال عراق، یک ضرورت بود که امیدواریم زمینه توسعه بیش از پیش استان را فراهم آورد.

وی ابراز امیدواری کرد ارتقاء فرمانداری شهرستان سقز نقطه عطفی برای حرکت‌های بزرگ در این شهرستان مرزی باشد و خاطرنشان کرد: بدون شک این مهم مسیر توسعه، عمران و آبادانی سقز و شمال غرب استان کردستان را هموار و سرعت می‌بخشد.

استاندار کردستان اظهار کرد: افزایش اعتبارات شهرستان، تقویت برنامه‌ریزی شهرستانی، ارائه خدمات مناسب، محرومیت‌زدایی، تمرکززدایی اداری، کاهش مراجعات مردم به مرکز استان، توزیع مناسب منابع و بودجه شهرستان‌ها و آمایش سرزمین از مهم‌ترین اهداف ارتقاء فرمانداری سقز به فرمانداری ویژه بوده است.

شهبازی با بیان اینکه با تبدیل فرمانداری سقز به فرمانداری ویژه فرماندار این شهرستان حکم معاون استاندار را دارد، اضافه کرد: سطح مدیران واحدهای اداری وزارتخانه‌های مسکن و شهرسازی، دستگاه امنیتی، بازرگانی، آموزش و پرورش، جهادکشاورزی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دیگر ادارات به معاونت مدیرکل استان ارتقاء پیدا می‌کند.

انتهای پیام/ 79002/ر/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول