اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مازندران مطرح کرد

برگزاری سمینار استانداران سراسر کشور/معرفی فرمانداران جدید مازندران هفته آینده

خبرگزاری فارس: استاندار مازندران با اعلام برگزاری سمینار استانداران کشور در روز پنج‌شنبه هفته جاری، از برگزاری مراسم تودیع و معارفه فرمانداران جدید 2 شهر مازندران طی هفته آینده خبر داد.

برگزاری سمینار استانداران سراسر کشور/معرفی فرمانداران جدید مازندران هفته آینده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سید علی‌اکبر طاهائی ظهر امروز در نشست شورای اداری استاندار مازندران بیان داشت: بر اساس ماموریت جدید، آزادی کناری که تاکنون در سمت فرمانداری نکا مسئولیت داشت از هفته آینده به‌عنوان مدیر کل دفتر روستایی استان مازندران فعالیت می‌کند.

وی با معرفی رجبی فرماندار قبلی میاندرود به سمت فرماندار جدید شهرستان نکا و انتصاب زارعی به عنوان فرماندار جدید شهرستان میاندرود اعلام کرد به‌دلیل برگزاری نشست فردای استانداران سراسر کشور مراسم معرفی فرمانداران جدید به هفته بعد موکول شد.

استاندار مازندران در بخش دیگری از سخنانش به مراسم تشییع جنازه شهدا در شهرستان‌های قائمشهر و بابل اشاره کرد و اظهار داشت: شهید حسن درستی از جمله شهدا و رزمندگان سلحشوری است که پس از 27 سال در آغوش خانواده و مردم مازندران قرار گرفته است.

طاهائی شهدا را سرمایه‌های زوال‌ناپذیر کشور و این مرز و بوم برشمرد. وی با اشاره به تدوین سند علمی کشور به بیان دستاوردهای علمی در حوزه نانو از مازندران پرداخت و افزود: دستاورد جدید نانو در حوزه بازیافت زباله از استان مازندران به دنیا معرفی شده است.

استاندار مازندران با اعلام اینکه دانشکده‌های علوم کشاورزی ساری و دانشکده صنعتی بابل در طول دولت نهم و دهم به دانشگاه تبدیل شده است، گفت: تبدیل شعبه علم و صنعت بهشهر به دانشگاه علوم و فنون نیز از نویدهای رئیس جمهور در سفر اخیر به مازندران بوده است.

طاهائی از برگزاری مسابقات ملی قرآن در هشتم بهمن سال جاری به میزبانی مازندران خبر داد و اضافه کرد: احتمالاً رئیس قوه قضائیه نیز در این مراسم حضور پیدا می‌کند.

وی با اعلام اینکه این مسابقات 10 روزه تعریف شده است، یادآور شد: 5 روز این مسابقات به آقایان و 5 روز دیگر نیز به بانوان فعال در امور قرآنی اختصاص دارد.

به گزارش فارس در این مراسم حجت‌الاسلام ستار عزیز‌زاده به‌عنوان مدیر کل جدید اوقاف و امور خیریه مازندران معرفی شد و از خدمات حجت‌الاسلام سهرابی تقدیر شد همچنین در این جلسه علی نبیان که تاکنون به‌عنوان مدیرکل نوسازی مدارس مازندران مشغول فعالیت بوده و از هفته جاری به‌عنوان مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران مشغول به فعالیت شد نیز قدردانی شد.

انتهای پیام/2296/ب/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول