اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

دومین معاون فرماندار عباس‌آباد مازندران معارفه شد

خبرگزاری فارس: در ششمین جلسه شورای اداری شهرستان عباس‌آباد رسول اورنگیان به عنوان دومین معاون فرمانداری عباس‌آباد معرفی و از خدمات عابدین فقیه نصیری معاون سابق این فرمانداری قدردانی شد.

دومین معاون فرماندار عباس‌آباد مازندران معارفه شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان عباس‌آباد، در آیین تودیع و معارفه معاونت فرمانداری عباس‌آباد که شامگاه امروز با حضور محمدمهدی محمدی مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری مازندران، تقی خادمی فرماندار، مدیران ادارات و جمعی از شهروندان عباس‌آباد برگزار شد، ابتدا فرماندار عباس‌آباد با اشاره به اینکه حضرت فاطمه(س) اسوه زنان جهان، الگوی بی‌بدیل بصیرت‌افزایی و نمونه کامل ولایتمداری بود، گفت: مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی باید به تأسی از انبیای مرسلین و ائمه معصومین(ع) همواره در راستای منویات مقام معظم رهبری گام برداشته و با وحدت، تعامل و همدلی برای حل مشکلات ملت و اقتدار نظام گام بردارند.

تقی خادمی در ادامه با قدردانی از خدمات ارزنده عابدین فقیه نصیری از مردم و مسئولان شهرستان خواست با معاون جدید نیز همچون گذشته تعامل و همکاری لازم را داشته باشند.

خادمی همچنین اظهار داشت: تحریم‌های فعلی یکی از هزاران دسیسه‌های استکبار بر علیه نظام اسلامی است که باید با هوشیاری و درایت مسئولان و نیز همکاری و همدلی ملت غیور ایران با آن مقابله کرد.

وی بکارگیری استراتژی اقتصاد مقاومتی را از جمله مهم‌ترین ابزارهای دفاع در مقابل تحریم‌های اقتصادی برشمرد و تصریح کرد: همه اقشار جامعه اسلامی باید با پیروی و اطاعت از ولایت فقیه، از تنش‌زایی و اختلافات متقابل پرهیز کنند و با وحدت رویه کامل برای اعتلای جامعه اسلامی و اقتدار جمهوری اسلامی گام بردارند.

امام جمعه عباس‌آباد نیز طی سخنانی گفت: مسئولان همواره باید برای آرامش کشور، اقتدار نظام و رفع مشکلات معیشتی مردم تلاش کنند و در این راه از هرگونه تنش پرهیز کنند.

محمدحسن لطیفی با اشاره به برخی فضایل ارزشمند محرم و صفر تأکید کرد: مسئولان باید با الگو گرفتن از نهضت عاشورایی امام حسین(ع) و یارانش، حفظ دین، حمایت از ولایت و تلاش برای ملت را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهند.

انتهای پیام/2296/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول