اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تغییر سه فرماندار در یک روز

فرمانداران جدید 3 شهر اردبیل معرفی شدند

خبرگزاری فارس: در روزی که سرپرست سابق مشگین‌شهر به سمت قبلی خود بازگشت دو فرماندار دیگر نیز در استان اردبیل معرفی شدند.

فرمانداران جدید 3 شهر اردبیل معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در مراسم تودیع و معارفه فرمانداران سابق و جدید که با حضور استاندار اردبیل در سه شهرستان مشگین، نیر و کوثر برگزار شد سید حمید عباداللهی به عنوان سرپرست جدید فرمانداری مشگین‌شهر، میر فخرالدین زاهد به عنوان فرماندار جدید نیر و حسینی فرماندار جدید شهرستان کوثر معرفی و از زحمات فضایل عزیزی‌نسب، سید حمید عباداللهی و سید سعدالله رئیس‌ساداتی فرمانداران سابق مشگین‌شهر، نیر و کوثر قدردانی شد.

استاندار اردبیل در مراسم معارفه فرماندار جدید نیر با اشاره به در پیش بودن ایام انتخابات ریاست جمهوری و حضور باشکوه مردم در این صحنه عزت‌آفرین گفت: پشتوانه عظیم این انقلاب حضور مردم در صحنه است که می‌تواند در تمام صحنه‌ها برای این انقلاب یک پویایی و تحرک را به همراه داشته باشد.

اکبر نیکزاد با یادآوری اینکه انقلاب اسلامی ایران در 34 سال گذشته با همین پشتوانه دشمنان را به ذلت و خواری افکنده است، تصریح کرد: آنهایی که امروز به عظمت این ملت معترف هستند همان‌هایی هستند که تا دیروز برای این ملت خط و نشان می‌کشیدند، در حالی که امروز عظمت این ملت آنها را به تسلیم و بیان بسیاری از حقایق وادار کرده است.

وی خاطرنشان کرد: در 34 سال اخیر این عزت و سربلندی در سایه سه عنصر مردم‌داری، ولایت‌پذیری و همچنین پایبندی به ارزش‌های اسلامی به دست آمده و دولت خدمتگزار نیز کوشیده است در این هفت سال با کوله‌باری از تجربه و کار و تلاش بیشتر کشور را به کارگاه سازندگی تبدیل کند.

این مسئول اضافه کرد: دولت خدمتگزار در سال پایانی نیز تلاش خود را به کار گرفته است تا پرتوان‌تر از سال‌های گذشته پروژه‌ها و طرح‌های نیمه‌تمام را تکمیل کرده و راه‌اندازی کند.

وی به قابلیت‌های شهرستان نیر به عنوان معبر ورودی استان اشاره کرد و ادامه داد: این شهرستان می‌تواند، در کنار سرعین به کانون گردشگری و توریست‌پذیری تبدیل شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، استاندار اردبیل همچنین در مراسم معارفه فرماندار جدید شهرستان کوثر بیان کرد: جنوب استان سال‌ها است که از برخی محرومیت‌ها رنج می‌برد، اما با حضور دولت خدمتگزار بسیاری از این محرومیت‌ها به فرصت بالندگی بیشتر تبدیل شده است.

نیکزاد با یادآوری اینکه شهرستان کوثر دارای توانمندی‌های منحصر به فرد در حوزه کشاورزی و گردشگری است، یادآور شد: اگر این ظرفیت‌ها به فعلیت برسد ما قادر هستیم کوثر را که به عنوان باغ‌شهر معروف است به یک قطب کشاورزی، گردشگری ممتاز تبدیل کنیم.

وی تلاش و خدمتگزاری در سنگر صادقانه برای انجام وظیفه در جلب رضایت مردم را با اهمیت توصیف کرد و گفت: در این سنگر کسانی موفق هستند که از لحظه لحظه خدمت‌رسانی خود برای تعالی بیشتر استفاده کنند.

به‌ دنبال این تغییرات تنها دو شهرستان بیله‌سوار و پارس‌آباد از جرگه تغییرات فرمانداران هنوز در امان مانده و به نظر می‌رسد، ظرف روزهای آینده فرمانداران این دو شهرستان تغییر پیدا کند، البته در این بین تغییر فرماندار اردبیل نیز هفته گذشته مطرح شد، اما به دلایل نامعلومی تودیع و معارفه فرماندار اردبیل به آینده موکول شد.

انتهای پیام/62004/ق/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول