اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حاشیه‌نگاری از نشست بهرام‌نیا با رسانه‌ها

چراغ فرمانداری‌ها ایلام روشن می‌شود

خبرگزاری فارس: نشست بهرام‌نیا معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام با اصحاب رسانه و مطبوعات دارای حاشیه‌هایی بود که از خاموش شدن چراغ سالن تا روشن شدن چراغ فرمانداری‌‌ها از جمله این حاشیه‌نگاری‌هاست.

چراغ فرمانداری‌ها ایلام روشن می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، به محض ورود نخستین افراد دعوت شده به نشست مطبوعاتی با معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام برای لحظاتی چراغ سالن اجتماعات استانداری ایلام خاموش شد.

تعدادی از اصحاب رسانه نیز به مزاح با روشن کردن چراغ تلفن همراه خود وارد جلسه نشست مطبوعاتی معاون سیاسی استاندار ایلام با اصحاب رسانه شدند.

نخستین موضوعی که در این نشست از سوی اصحاب رسانه پرسیده شد وضعیت سرپرستی‌های فرمانداری ایلام و ادارات کل حوزه استانداری بود که بهرام‌نیا با صراحت کامل اعلام کرد ظرف سه هفته آتی تکلیف همه سرپرستان فرمانداری‌های استان ایلام مشخص می‌شود.

لحن کلام معاون استاندار ایلام دلالت بر تغییر آنان داشت تا صدور ابلاغ فرمانداری سرپرستان فرمانداری‌های استان ایلام، در حال حاضر چهار فرمانداری در استان ایلام به صورت سرپرستی اداره می‌شود.  

تقدیر از تعامل معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام با اصحاب رسانه موضوع مهم دیگری بود که بیشتر اصحاب رسانه در استان ایلام به این موضوع اذعان داشتند و با تجلیل از بهرام‌نیا آن را مطرح کردند.

موضوع مهم دیگری که در این نشست ذهن همگان را به پاسداشت شفاهی و احیاناً نگارش مکتوب در رسانه‌ها از بهرام‌نیا واداشت، صمیمیت، سادگی و صداقت در گفتار معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام بود.

اظهار و تکرار نوکری مردم و خرسند بودن برای این فرصت از سوی بهرام‌نیا که به قول خودش با چهار خط به من اعطاء شده و با چهار خط دیگر سلب می‌شود، از موضوعاتی بود که بهرام‌نیا با افتخار تمام به آن پرداخت.

انتهای پیام/2246/‌ش/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول