اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهاد کشاورزی زرند خبر داد

اختصاص 1.7 میلیارد ریال به پرورش قارچ در زرند

خبرگزاری فارس: مدیر جهاد کشاورزی شهرستان زرند گفت: برای راه‌اندازی چهار کارگاه پرورش قارچ دکمه‌ای در این شهرستان یک ‌میلیارد و 750 میلیون ریال اعتبار اختصاص یافت.

اختصاص 1.7 میلیارد ریال به پرورش قارچ در زرند

سیدعلی امیری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زرند از اختصاص یک‌ میلیارد و 750 میلیون ریال به راه‌اندازی چهار کارگاه پرورش قارچ در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: با اختصاص این میزان اعتبار کارگاه پرورش قارچ دکمه‌ای تا یک ماه آینده در روستاهای ده‌ایرج، سربنان، احمدآباد و شهرک طالقانی راه‌اندازی می‌شود.

وی با بیان اینکه با اجرای این طرح‌ها زمینه اشتغال 10 نفر ایجاد می‌شود، بیان داشت: با اعتبار 330 میلیون ریال از محل اعتبارات کارگروه صندوق توسعه بخش کشاورزی توسط واحد باغبانی این اداره دومین کارگاه در روستای ده‌شیخ سربنان شهرستان زرند با اشتغالزایی دو نفر راه‌اندازی و پیش‌بینی می‌شود طی برداشت یک‌هزار و 500 کیلوگرم قارچ تولید شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان زرند خاطرنشان کرد: نخستین طرح تولید قارچ دکمه‌ای در سال جاری با هزینه 80 میلیون ریال در فضایی به مساحت 150 متر مربع با هشت تن کمپوست راه‌اندازی شد که پیش‌بینی می‌شود، یک ‌هزار و 300 کیلوگرم قارچ طی دو ماهه دوره برداشت شود.

انتهای پیام/80022/خ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول