اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهرستان بن:

کتاب احیاکننده تفکر و اندیشه‌های والا است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان بن گفت: کتاب از دیرباز، حافظ و احیاکننده تفکر و اندیشه‌های والا بوده است.

کتاب احیاکننده تفکر و اندیشه‌های والا است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام علی غضنفری صبح امروز در نشست انجمن کتابخانه عمومی این شهر، اظهار داشت: علم و کتاب‌خوانی در اسلام از جایگاه والا و شان عالی برخوردار است.

وی افزود: کتاب از دیرباز، حافظ و احیاکننده تفکر و اندیشه‌های والا و منابع عظیمی بوده که طالبان علم و اندیشه را سیراب کرده است. 

غضنفری نقش کتابخانه را در انتقال علوم به افراد بسیار سازنده عنوان کرد و گفت: کتابخانه با فراهم کردن انواع منابع اطلاعاتی و دسترسی آسان مراجعان به کتاب‌های مورد نیاز در جذب مخاطبین و افزایش سرانه مطالعه بسیار ارزنده و تاثیرگذار است.

امام جمعه بن با اشاره به تحقق 90 درصدی مصوبات کتابخانه‌ این شهر، گفت: اهدای یک دستگاه کپی توسط آموزش و پرورش بخش بن به کتابخانه، وصول سهم نیم درصد کتابخانه از محل درآمد شهرداری تا پایان شش ماهه اول 91 از جمله مصوبات جلسه گذشته بود که با پیگیری مسئول کتابخانه تحقق یافته است.

وی ادامه داد: اهدای یک دوره کتاب مذهبی از طرف امام جمعه به کتابخانه، دریافت کتاب از اداره ارشاد شهرستان شهرکرد به ارزش 3 میلیون ریال از دیگر این مصوبات بود.

غضنفری با اشاره به ضرورت چمن کاری و محوطه سازی فضای اطراف کتابخانه شهر، اذعان داشت: واگذاری حق انتفاع کتابخانه پروین اعتصامی یان چشمه با پیگیری دهیاری این روستا به اداره کل کتابخانه‌ها، اهدای یک دوره کتاب کمک درسی توسط شورای اسلامی شهر با نظارت مسئول کتابخانه از دیگر برنامه‌های تدوین شده در این نشست بود.

انتهای پیام/68004/ن/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول