اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر زرگرشهر بابل عنوان کرد

تنها کتابخانه عمومی زرگرشهر مازندران در آستانه تعطیلی

خبرگزاری فارس: رئیس شورای شهر زرگرشهر بابل گفت: تنها کتابخانه عمومی بخش لاله آباد بابل تعطیل می‌شود.

تنها کتابخانه عمومی زرگرشهر مازندران در آستانه تعطیلی

سید رضا کیانژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابل اظهار داشت: کتابخانه عمومی زرگرشهر به عنوان تنها کتابخانه عمومی بخش لاله‌آباد که سوم خرداد سال جاری با حضور معاون عمرانی استاندار، مدیرکل نوسازی مدارس مازندران و مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران افتتاح شده بود به دلیل عملی نشدن تعهدات دستگاه‌های مسئول تعطیل می‌شود.

وی افزود: از زمان افتتاح، تاکنون این کتابخانه بلااستفاده بوده و در عمل تعطیل است.

کیانژاد بیان داشت: در تماس تلفنی با مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران به شدت انتقاد شهروندان زرگرشهر را به ایشان منتقل کردیم اما امامزاده مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران بیان داشته نوسازی مدارس مازندران تاکنون به تعهدات خود درباره نصب آب، برق و گاز کتابخانه اقدام نکرده و در صورت ادامه این روند کتابخانه عمومی مازندران، تنها کتابخانه زرگرشهر را تعطیل می‌کند.

رئیس شورای شهر زرگرشهر تصریح کرد: در حال حاضر به دلیل عمل نکردن تعهدات نوسازی مدارس و کتابخانه‌های عمومی مازندران تنها کتابخانه بخش لاله‌آباد غیرفعال بوده و جوانان این منطقه نمی‌توانند از این کتابخانه استفاده کنند.

کیانژاد اذعان داشت: با توجه به اینکه دشمنان از طریق تهاجم فرهنگی در صدد هستند بیشترین خسارت را به نظام جمهوری اسلامی وارد کنند ایجاد مراکز فرهنگی و کتابخانه‌های عمومی نقش بسزایی در خنثی‌ کردن این توطئه‌ها دارد، بنابراین مسئولان باید به این مسئله توجه کنند.

انتهای پیام/86009/ب/د1000 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول