اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بویین‌زهرا:

کتابخانه مرکزی بویین‌زهرا کلنگ‌زنی می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار بویین‌زهرا با اشاره به ارتقای جایگاه کتابخانه‌ها در بویین‌زهرا از برگزاری مراسم کلنگ‌زنی کتابخانه مرکزی این شهرستان خبر داد.

کتابخانه مرکزی بویین‌زهرا کلنگ‌زنی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین‌زهرا استان قزوین، احد احمدی بعدازظهر امروز در جلسه کتابخانه‌های شهرستان بویین‌زهرا اظهار داشت: موضوع کتاب از دغدغه‌های حساسی است که همواره در اولویت توجه و برنامه‌ریزی مدیران دستگاه‌های فرهنگی و به‌‌ویژه دو نهاد فرهنگ و ارشاد اسلامی و کتابخانه‌ها قرار داشته که البته کار‌های ارزشمندی در مسیر توسعه مطالعه شهروندی تاکنون برداشته شده است.

فرماندار بویین‌زهرا افزود: سرانه مطالعه در جامعه در حال حاضر به‌ ازای هر شخص 18 دقیقه است که البته این مقدار قابل قبول نیست و باید هرچه بیشتر گسترش یابد.

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی تجهیز کتابخانه‌های عمومی شهید‌ مدنی دانسفهان و اراداق به پایان رسیده است، تصریح کرد: شهرداری‌های بویین‌زهرا طی 6 ماه نخست سال‌جاری تمام نیم درصد تعهد خویش را برای ارتقای کتابخانه‌های این شهرستان پرداخت کردند که از تمام شهرداران به‌ ویژه شهردار پرتلاش شهر بویین‌زهرا تقدیر می‌شود.

فرماندار بویین‌زهرا خاطرنشان کرد: در روز‌های آینده مراسم کلنگ‌زنی کتابخانه مرکزی بویین‌زهرا برگزار می‌‌شود.

انتهای پیام/77005/ر/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول