اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان‌شرقی:

‌مردم ‌گفتمان عدالت و آرمان انقلاب را برمی‌گزینند/برنده انتخابات ‌برای دولت ‌مهم نیست

خبرگزاری فارس:استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه ما از جانب مردم هیچگونه نگرانی نداریم، گفت: برای دولت چه کسی برنده انتخابات ریاست جمهوری شود مهم نبوده چون دوباره ‌مردم گفتمان عدالت و توجه‌ به آرمان‌های انقلاب ‌را برمی‌گزینند.

‌مردم ‌گفتمان عدالت و آرمان انقلاب را برمی‌گزینند/برنده انتخابات ‌برای دولت ‌مهم نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، احمد علیرضا‌بیگی امشب در جلسه شورای اداری استان آذربایجان‌شرقی با بیان این که دشمنان در مقاطع حساس فشار بر ملت ایران را تشدید می‌کنند، اظهار کرد: انتخابات‌‌ از جمله این مقاطع حساس است که در واقع نفس تازه‌ای به انقلاب می‌بخشد و دشمنان نیز نسبت به نتایج انتخابات در ایران حساسیت خاصی دارند.

وی افزود: در آستانه برگزاری انتخابات، هر حادثه‌ای دستاویز دشمن برای مأیوس کردن مردم قرار می‌گیرد.

وی به بداخلاقی صورت گرفته در زلزله ارسباران از سوی برخی افراد که موجب شد رسانه‌های بیگانه آن را دست مایه خود قرار دادند، اشاره کرد و افزود: این حرف گزافی نیست و دشمنان از جنبه‌های مختلف برای بهره‌برداری از موضوع زلزله سناریوهایی را طراحی کرده بودند.

وی با بیان این که تمام شبکه‌های بیگانه بسیج شدند تا ملت را علیه دولت و نظام تحریک کنند، اضافه کرد: بر خلاف تبلیغات دشمنان حادثه زلزله به نقطه وحدت و همگرایی ملت ایران تبدیل شد و برخورد مسئولانه دولت نیز زمینه را برای عمران و آبادانی مناطق زلزله‌زده فراهم کرد.

علیرضابیگی ادامه داد: اکنون بیش از 11 هزار و 500 هزار مسکن دائمی در مناطق زلزله‌زده ساخته شده و علاوه بر آن 10 هزار اتاقک مخصوص نگهداری محصولات کشاورزی و قریب به 12 هزار محل نگهداری دام نیز برای تأمین معیشت پایدار مردم فراهم شده است.

وی تصریح کرد: آرامش امروز مناطق زلزله‌زده در سایه وحدت ملت ایران و بسیج منابع و امکانات کشور حاصل شده است.

استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان این که بازسازی مناطق زلزله‌زده کارنامه درخشان نظام جمهوری اسلامی است، افزود: انجام این کار بزرگ در سال آخر دولت مورد بغض و کینه برخی افراد قرار گرفته و تلاش می‌شود از هر موضوعی از جمله معضل ساکنان فصلی برای تخریب دستاوردها و زیر سوال بردن اقدامات دولت استفاده شود.

رئیس سازمان صدا و سیما اذعان کرد نتوانستیم اطلاع‌رسانی کنیم

علیرضابیگی با بیان این که آرامش امروز نتیجه احساس مسئولیت دولت و همراهی مردم و همه دستگاه‌هاست، اظهار داشت: رئیس سازمان صدا و سیما در بازدید از مناطق زلزله‌زده اذعان کرد که یک دهم از اقدامات انجام شده را نیز نتوانسته‌ایم، اطلاع‌رسانی کنیم.

علیرضابیگی با بیان این که هر چه به انتخابات نزدیک می‌شویم فشارها بر دولت افزایش می‌یابد، افزود: مردم باید هوشیار باشند و بدانند که تلاش بر این است تا مردم را نسبت به کارکرد دولت و نظام اسلامی بدبین کنند.

وی با اشاره به سوء‌استفاده برخی افراد از حوادثی که در کشور اتفاق می‌افتد، گفت: وقوع چنین حوادثی در هر زمان و مکانی متصور است اما عده‌ای تلاش می‌کنند با بهره‌برداری از این حوادث ضمن تضعیف اعتماد مردم، امکان حیات دوباره را برای خود فراهم کنند.

علیرضابیگی ادامه داد: مردم ایران در سال 84 گفتمان انقلاب اسلامی و امام راحل را انتخاب کردند اما برخی‌ها پیام این انتخاب را درک نکردند و مردم بار دیگر در سال 88 پاسخ محکمی به این افراد دادند.

استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: انتخابات ریاست جمهوری سال 92 در کشور  این روزها بر همه موضوعات کشور سایه انداخته است و این موضوع تکلیف مدیران را که کشور باید با آرامش و بدون هیچگونه مسایل حاشیه‌ای به سمت برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا دو چندان کرده است.

وی، انتخابات آینده را امتحانی بزرگ برای قوای مجریه، مقننه و قضائیه دانست و اظهار کرد: در این زمینه تمام قوا وظیفه دارند فضای عمومی کشور را آرام و به برقراری آرامش در جامعه کمک کنند.

بیگی با تأکید بر اینکه برای دولت دهم اینکه چه کسی برنده انتخابات ریاست جمهوری می‌شود به هیچ عنوان مهم نیست، افزود: ما از جانب مردم هیچ گونه نگرانی نداریم چون معتقدیم آنها دوباره گفتمان عدالت، توسعه و توجه به آرمان‌های انقلاب اسلامی را برمی‌گزینند.

وی با بیان این که ملت ایران از بصیرت عمیق برخوردارند، افزود: مردم در انتخابات سال آینده بی‌اعتنا به تبلیغات رسانه‌ای دوباره نشان خواهند داد که پشتیبان انقلاب اسلامی، آرمان‌های امام راحل و دولت برآمده از این آرمان‌ها هستند. 

علیرضابیگی با بیان این که امروز عصر شوکت و عظمت انقلاب اسلامی به عنوان اندیشه متعالی در جهان است، افزود: به خاطر همین تفکر متعالی است که انقلاب اسلامی مورد حسد و کینه دشمنان قرار گرفته است.

انتهای پیام/60002/ش/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول