اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران:

باید برای انتخابات ریاست جمهوری برنامه داشته باشیم

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با بیان اینکه باید برای انتخابات یازدهم برنامه داشته باشیم، گفت: نخبگان و اهل علم مسئولیت دارند افکار عمومی را به درستی هدایت کنند.

باید برای انتخابات ریاست جمهوری برنامه داشته باشیم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت‌الاسلام یوسف یوسف‌پور ظهر امروز در مراسم گرامیداشت وحدت حوزه و دانشگاه در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری اظهار داشت: وحدت حوزه و دانشگاه بحثی کلیدی و اساسی است و بزرگان حوزه و دانشگاه آن را تبیین کنند و فرصت تحقق آن را مهیا کنند.

وی با بیان اینکه قدرت دینی بزرگ‌ترین مانع بر سر راه حرکت سلطه‌گری است افزود: زمانی که استعمار به فکر فتح همه قله‌های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی افتاد با این حقیقت مواجه شد که دین اسلام در مقابل این حرکت‌های سلطه‌گری مقاومت می‌کند و قدرت دینی بزرگ‌ترین مانع بر سر راه حرکت سلطه‌گری است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران تاکید کرد: فرهیختگان جامعه افکار عمومی جامعه را شکل می‌دهند و راه را نشان می‌دهند و اگر فرهیختگان حوزه و دانشگاه در کنار هم قرار گیرند مردم از دین و فرهنگشان دست نخواهند کشید.

وی با بیان اینکه دانشگاه قداستش کمتر از حوزه نیست، یادآور شد: در دانشگاه علم باید با خداشناسی همراه باشد و کسی که در راه رسیدن به علم به جایگاه خدا فکر نکند به علم واقعی دست نیافته است.

یوسف‌پور به حفظ وحدت حوزه و دانشگاه تاکید کرد و گفت: در بحث وحدت حوزه و دانشگاه در این برهه از زمان با توجه به تحریم‌های دشمنان، با شعار امسال با عنوان تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی و موضوع اقتصاد مقاومتی روبه‌رو هستیم که ضروری است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران متذکر شد: دشمن از جنگ سخت و نظامی و جنگ نرم که تبلور آن 9 دی به این نتیجه رسید که ایران دارای قدرت بازدارندگی است و به جنگ نرم هوشمند و سلب اعتماد عمومی و بحث ناکارآمدی نظام و نابسامانی روی آوردند.

وی با بیان اینکه باید برای انتخابات یازدهم برنامه داشته باشیم، تصریح کرد: نخبگان و اهل علم مسئولیت دارند افکار عمومی را به درستی هدایت کنند.

انتهای پیام/86016/ش/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول