اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت تکواندو مازندران خبر داد

برگزاری مجمع انتخابات هیئت تکواندو مازندران

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت تکواندو مازندران گفت: در آینده نزدیک مجمع انتخابات هیئت تکواندو مازندران با حضور مسئولان فدراسیون و اعضاء مجمع در ساری برگزار می‌شود.

برگزاری مجمع انتخابات هیئت تکواندو مازندران

فیض‌الله نفجم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: باشگاه حاجی‌پور بابل با پیروزی مقابل حریف در هفته پایانی این رقابت‌ها قهرمانی لیگ دختران نوجوانان و جوانان استان را به خود اختصاص داد.

وی گفت: در این دوره از مسابقات که پنج تیم به صورت دوره‌ای با هم رقابت کردند در نهایت تیم حاجی‌پور بابل با کسب 12 امتیاز قهرمان شد و تیم‌های هیئت تکواندو تنکابن و ساری به ترتیب با شش امتیاز در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

رئیس هیئت تکواندو مازندران تصریح کرد: در هفته پایانی این مسابقات که به میزبانی قائمشهر برگزار شد، تیم حاجی‌پور بابل 6 بر 4 هیئت تکواندو تنکابن را شکست داد و هیئت تکواندو ساری نیز 6 بر 4 هیئت تکواندو گلستان را برد.

وی سطح کیفی این رقابت‌ها را خوب ارزیابی کرد و افزود: تکواندوکاران خوبی از تیم‌های مختلف در این رقابت‌ها حضور یافتند و شاهد رقابت نزدیک بین تیم‌ها بودیم.

رئیس هیئت تکواندو مازندران گفت: نفرات برتر این مسابقات با انجام اردوهای مختلف در عضویت تیم منتخب استان در قهرمانی کشور حضور خواهند یافت.

نفجم درباره مجمع انتخابات هیئت تکواندو استان یادآور شد: در ابتدا قرار بود مجمع انتخابات هیئت تکواندو مازندران برای انتخاب رئیس هیئت 30 مهر برگزار شود که بنا به دلایل نامعلوم دو ماه به تاخیر افتاد.

وی در پایان اذعان داشت: در آینده نزدیک مجمع انتخابات هیئت تکواندو مازندران با حضور مسئولان فدراسیون و اعضاء مجمع در ساری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/86005/ن/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول