اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسابقات استان اصفهان صورت گرفت

کسب چهار مقام توسط باستانی‌کاران کاشانی

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت پهلوانی و زورخانه‌ای ناحیه مقاومت بسیج کاشان از کسب سه عنوان نایب قهرمانی و یک مقام سومی باستانی‌کاران کاشان در مسابقات قهرمانی رشته هنرهای فردی استان اصفهان خبر داد.

کسب چهار مقام توسط باستانی‌کاران کاشانی

جواد آبیار امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: تیم پنج نفره هیئت ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای این شهرستان در مسابقات قهرمانی رشته هنرهای فردی بزرگسالان استان اصفهان سه عنوان نایب قهرمانی خود را در رشته‌های چرخ تیز، چرخ چمنی و یک مقام سومی را در رشته کباده به دست آوردند.

وی افزود: در این دوره از رقابت‌ها از سه مقام نایب قهرمانی دو مقام را علی بیشه‌ای در رشته‌های چرخ تیز و چرخ چمنی به خود اختصاص داد و دیگر مقام نایب قهرمانی را مجتبی ذاکر در رشته چرخ چمنی از آن خود کرد.

رئیس هیئت پهلوانی و زورخانه‌ای ناحیه مقاومت بسیج کاشان خاطرنشان کرد: مهرداد احمدیان نیز در رشته کباده موفق به کسب مقام سوم این دوره از مسابقات شدند.

وی با اشاره به دعوت از داور باستانی کاشان برای قضاوت مسابقات قهرمانی رشته هنرهای فردی استان اصفهان برای نخستین بار یادآور شد: محمد آبیار داور برجسته ورزش باستانی شهرستان کاشان، اولین داور کاشانی است که برای این دوره از رقابت‌ها دعوت شد. 

آبیار، ورزشکاران، تیم هیئت ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای شهرستان کاشان را در این مسابقات شامل علی بیشه‌ای، مجتبی ذاکر، مهرداد احمدیان، محسن ترازیان و علی جمالی معرفی کرد.

شهرستان کاشان از پنج زورخانه با بیش از 170 ورزشکار در این رشته برخوردار است که قدیمی‌ترین آنها با نام زورخانه نیرومند از 60 سال قدمت برخوردار است.

انتهای پیام/2406/ی/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول