اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم زورخانه‌ای فولادماهان:

قهرمان لیگ زورخانه‌ای از قبل تعیین شده بود / دست‌هایی پشت پرده‌ است

خبرگزاری فارس: مربی تیم زورخانه‌ای فولادماهان گفت: در پخش زنده تلویزیونی همه دیدند که تیم ماهان در فینال لیگ زورخانه‌ای از حریف خود یک سر و گردن بالاتر بود، اما قهرمان لیگ را پیش از فینال تعیین کرده بودند.

قهرمان لیگ زورخانه‌ای از قبل تعیین شده بود / دست‌هایی پشت پرده‌ است

مسعود ملکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: در دیدار فینال لیگ تیمی زورخانه‌ای که بین دو تیم ماهان و مازندران برگزار شد، کارهایی صورت گرفت که در تاریخ ورزش زورخانه‌ای ایران بی‌سابقه بود.

وی ادامه داد: دست‌های پشت پرده‌ای در کار بود تا تیم ماهان به قهرمانی دست پیدا نکند و به هر طریقی هم که بود به خواسته خود رسیدند.

مربی تیم زورخانه‌ای فولاد ماهان با بیان اینکه کمر تیم ماهان را شکستند، تاکید کرد: با وجودی که قهرمانی را از تیم ما گرفتند، اما مشکلی وجود ندارد زیرا همه مردم دیدند که قهرمان واقعی تیم ما بود اما جام را به تیم دیگری دادند و اگر غیر از این بود، باید تعجب می‌کردیم.

وی افزود: دلیل اینکه سال‌هاست ورزش زورخانه‌ای ایران پیشرفت نمی‌کند و در جا می‌زند، به دلیل برخوردهای حذفی و تصمیمات لحظه‌ای است.

ملکی با انتقاد از وضعیت فعلی ورزش زورخانه‌ای در ایران تاکید کرد: به واسطه همین برخوردهاست که هیچ اسپانسری به سمت ورزش زورخانه‌ای نمی‌آید و اگر تیم ماهان نیز از حمایت تیم ما دلسرد شود، راه به جای دیگری نداریم.

انتهای پیام/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول