اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته زورخانه‌ای استان اصفهان:

باستانی‌کاران اصفهان عازم رقابت‌های کیش هستند

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته زورخانه‌ای استان اصفهان گفت: باستانی‌کاران استان اصفهان برای حضور در رقابت‌های قهرمانی تیم ملی باستانی، عازم کیش می‌شوند.

باستانی‌کاران اصفهان عازم رقابت‌های کیش هستند

منصور ملکی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: رقابت‌های باستانی قهرمانی تیم ملی در روز‌های جمعه، شنبه و یک‌شنبه برپا می‌شود.

وی با بیان اینکه در رقابت‌های قهرمانی تیم ملی 50 نفر از تمام کشور حضور دارند، تاکید کرد: از این تعداد 18 نفر از استان اصفهان هستند.

مسئول کمیته زورخانه‌ای استان اصفهان تصریح کرد: از 18 نفر باستانی‌کار اصفهانی دعوت شده به رقابت‌‌های قهرمانی تیم ملی، دو نفر به دلیل داشتن امتیاز بالا بدون رقابت وارد تیم ملی می‌شوند.

وی در مورد دیگر برنامه‌های هیئت وزنه‌برداری استان اصفهان در اردیبهشت‌ماه سال جاری گفت: در این ماه برای نخستین بار جشنواره مرشدان اصفهان برپا می‌شود.

ملکی با اشاره به برپایی جشنواره مرشدان در تاریخ 27 اردیبهشت‌ماه، تصریح کرد: این جشنواره به صورت یک روزه برگزار و آثار رسیده، به جشنواره مرشدان ایران زمین که در تاریخ سوم تیرماه اجرا می‌شود، انتقال پیدا می‌کند.

وی تاکید کرد: هیئت باستانی استان اصفهان به مناسبت تولد حضرت زهرا(س) در شنبه آینده برنامه‌ ویژه‌ای را در دستور کاری خود قرار داده است.

به گزارش فارس، مجمع انتخابات هیئت رئیسه هیئت باستانی برگزار و در این جلسه سیدرضا اخروی با کسب 16 رای از 18 رای برای بار دیگر توانست عنوان ریاست این هیئت را برای چهار سال دیگر از آن خود کند.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول