اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور تیم زورخانه‌ای فولاد ماهان:

پیش از برگزاری فینال دبیر فدراسیون نتیجه را اعلام کرد / نتیجه دیدار فینال زورخانه‌ای تبانی داوران بود

خبرگزاری فارس: مشاور تیم زورخانه‌ای فولاد ماهان گفت: پیش از برگزاری دیدار فینال تیم‌های زورخانه‌ای فولاد ماهان و نماینده مازندران دبیر فدراسیون نتیجه بازی را اعلام کرد.

پیش از برگزاری فینال دبیر فدراسیون نتیجه را اعلام کرد / نتیجه دیدار فینال زورخانه‌ای تبانی داوران بود

کمال سلطانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: دلیل باخت تیم زورخانه‌ای استان اصفهان در برابر تیم مازندران داور بود.

وی تصریح کرد: آقای هدایتی دبیر فدراسیون پهلوانی و زورخانه‌ای هنوز بازی فینال برگزار نشده نتایج را در مصاحبه با صدا و سیما اعلام و تیم مازندران را به عنوان قهرمان معرفی کرد.

مشاور تیم زورخانه‌ای فولاد ماهان ادامه داد: برگزاری لیگ زورخانه‌ای به این شکل یک مشکل اساسی دارد و آن این است که به طور مثال در فوتبال با یک تفاضل گل قهرمان مشخص می‌شود و تیم‌ها بالا و پایین می‌شوند و تیم زورخانه‌ای مازندران نیز که به فینال رسیده بود با تیم ماهان که دو مرتبه مسابقه داده بود که منطقی این است که امتیاز قبلی را با امتیاز فعلی جمع بزنند.

وی گفت: اگر اساسنامه به این شکل باشد که این کار صورت نپذیرد به طور حتم این کار اشتباه است.

سلطانی تاکید کرد: تیمی مانند مازندران با تبانی داورانی که از مازندران هستند به راحتی کار خود را حل می‌کند و حق تیمی مانند فولاد ماهان را که این همه هزینه می‌کند، نادیده گرفته می‌شود.

وی افزود: در دیدار پایانی داوران به گونه‌ای رفتار کردند که تیم ما با اختلاف یک امتیاز بازی را واگذار کند و نتیجه این بازی به وضوح مشخص بود که از پیش تعیین شده است.

انتهای پیام/آ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول