اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم زورخانه‌ای فولاد ماهان:

اشتباه انفرادی نکنیم قهرمان لیگ زورخانه‌ای می‌شویم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم زورخانه‌ای فولاد ماهان گفت: در صورتی که باستانی‌کاران ما اشتباه انفرادی نکنند به راحتی می‌توانند در دیدار پایانی لیگ زورخانه‌ای کشور برابر حریف مازندرانی پیروز شده و قهرمان شوند.

اشتباه انفرادی نکنیم قهرمان لیگ زورخانه‌ای می‌شویم

مسعود ملکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: فردا دیدار پایانی لیگ زورخانه‌ای کشور را برابر تیم نیکو پلاست مازندران در تهران برگزار می‌کنیم.

وی تصریح کرد: تیم مازندران تیم بسیار خوبی است اما تیم فولاد ماهان هم سعی می‌کند خارج از حساسیت‌ها تمام تمرکز خود را روی اجرای صحیح حرکاتش بگذارد تا بتواند قهرمان ایران شود.

سرمربی تیم زورخانه‌ای فولادماهان به حرکاتی که قرار است در دیدار فینال فردا برگزار شود اشاره کرد و افزود: در این دیدار حرکاتی از قبیل ورود ورزشکاران به گود، شنا، نرمش، میل‌گیری، پا زدن، دعا و خروج مورد ارزیابی و امتیازدهی داوران قرار می‌گیرد.

وی اضافه کرد: در صورتی که باستانی‌کاران ما اشتباه انفرادی نکنند به راحتی می‌توانند قهرمان شوند زیرا در رقابت‌های قبلی ما در لیگ نیز هیچ تیمی نتوانسته بود به امتیازات تیم فولادماهان برسد.

ملکی ادامه داد: سفری که تیم به کره جنوبی داشتیم موجب شد تیم زورخانه‌ای فولادماهان از همه لحاظ آماده رقابت‌های لیگ و دیدار فردا شود.

وی گفت: در اینجا بر خود لازم می‌دانم از زحمات محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه فولادماهان تشکر کنم چرا که با ورود به ورزش باستانی و زورخانه‌ای منجر شد امکانات بسیار خوبی از قبیل اتوبوس اختصاصی، خوابگاه، هتل، سونا و تغذیه مناسب که تا پیش از این برای ورزشکاران ما فراهم نبود برای تیم ما مانند تیم بسکتبال این باشگاه فراهم بشود که بوجودآمدن چنین امکاناتی تاکنون برای این رشته سابقه نداشته است.

انتهای پیام/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول