اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بعد از 7 ماه از کلنگ‌زنی

پروژه کلنگ‌زنی شده زورخانه بجنورد به مناقصه رفت

خبرگزاری فارس: پروژه احداث گود زورخانه شهید محمدعلی صفا بجنورد که اردیبهشت ماه امسال با حضور مسئولان خراسان‌شمالی کلنگ‌زنی و قرار بود تا فاز نخست آن امسال به بهره‌برداری برسد، این هفته به مناقصه رفت.

پروژه کلنگ‌زنی شده زورخانه بجنورد به مناقصه رفت

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، مناقصه این پروژه ورزشی اخیراً در نشریات خراسان‌شمالی توسط شهرداری منتشر و از پیمانکاران واجدالشرایط برای پیمان این پروژه دعوت به عمل آمده است.

به گزارش فارس، این پروژه ورزشی در 24 اردیبهشت امسال در آستانه روز فردوسی کلنگ‌زنی شده بود.

این پروژه ورزشی که به نام شهید محمدعلی صفا مزین شده بر اساس برنامه قرار بود تا در دو فاز اجرا و مجموعاً برای اجرای این پروژه 3 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار پیش‌بینی شد.

به گزارش فارس،شهردار بجنورد ضمن عذرخواهی به خاطر تأخیر در اجرای این پروژه ورزشی، یکی از مهم‌ترین دلایل تأخیر در اجرای این زورخانه را تغییرات در نقشه اجرای این فضا ورزشی عنوان کرد.

کیوان دژهوت امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد تصریح کرد: با هماهنگی‌هایی که با اداره کل ورزش و جوانان استان به عمل آمده برخی از قسمت‌های این زورخانه با تغییرات مواجه شده که با اجرایی شدن این زورخانه این تغییرات اعمال خواهد شد.

وی با بیان اینکه مکان این فضای ورزشی در زمینی که به همین منظور اختصاص یافته به زودی اجرایی خواهد شد، ایجاد روحیه نشاط و شادابی در بین شهروندان را از رویکردهای شهرداری در اجرای این فضاها برشمرد.

پروژه گود زورخانه شهید صفا بجنورد، هفت ماه قبل در چهارراه سابق آتش‌نشانی بجنورد با حضور فرمانده تیپ شهید دلجویان خراسان‌شمالی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران، مدیرکل ورزش و جوانان و شماری از مسئولان فرهنگی و ورزشی این استان کلنگ‌زنی شده بود.

هم‌اکنون دو گود زورخانه متعلق به ورزش و جوانان بجنورد فعال است.

انتهای پیام/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول