اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان دلفان خبر داد

اختصاص بیش از 2 میلیارد ریال اعتبار به زورخانه دلفان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دلفان از اختصاص 2 میلیارد و 140 میلیون ریال اعتبار برای ساخت زورخانه سنتی شهرستان دلفان خبر داد.

اختصاص بیش از 2 میلیارد ریال اعتبار به زورخانه دلفان

 هوشمند احمدیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دلفان اظهار کرد: از این میزان اعتبار تاکنون یک میلیارد ریال جذب شده است و پیش بینی می‌شود تا پایان سال جاری مابقی آن جذب شود.

وی افزود: عملیات ساخت زورخانه سنتی شهرستان دلفان در زمینی به مساحت 322 مترمربع در مجمومعه ورزشی شهید چمران این شهرستان در حال ساخت است.

احمدیان با اشاره به اینکه این طرح تاکنون 50 درصد پیشرفت کاری دارد، اظهار داشت: احداث زورخانه سنتی یکی از نیازهای جوانان علاقه‌مند به رشته‌های باستانی بوده که با به بهره‌برداری رسیدن آن مشکل نبود زورخانه سنتی در این شهرستان حل می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دلفان همچنین با اشاره به اینکه هم اکنون 26 هیئت ورزشی فعال در این شهرستان فعالیت دارند، افزود: در چند سال اخیر ورزشکاران این شهرستان توانسته‌اند مقام‌های ارزشمندی در رشته‌های مختلف ورزشی در میادین کشوری و بین‌المللی کسب کنند.

شهرستان دلفان با 145 هزار نفر جمعیت در شمال غربی استان لرستان قرار گرفته است.

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول