اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان:

ایران اسلامی از تمام توطئه‌ها، سربلند بیرون آمده است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان گفت: مسئولان آمریکایی در تمام توطئه‌های خود علیه ایران، با پذیرش شکست خود اقرار کردند که پیروز واقعی این جنگ‌ها ایران اسلامی بوده است.

ایران اسلامی از تمام توطئه‌ها، سربلند بیرون آمده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، ظهر امروز یادواره روستای دینارآباد با حضور خانواده معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و مسئولان شهر لالجین و بهار و بسیجیان و کارکنان سپاه ناحیه بهار در روستای دینارآباد بخش لالجین برگزار شد.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: بعد از دفاع مقدس تا امروز کشور ما شاهد هفت جنگ در منطقه حساس و استراتژیک خاورمیانه بوده که تمام این جنگ‌ها با هدف سرنگونی جمهوری اسلامی ایران برنامه‌ریزی شده بود.

سردار غلامعلی ابوحمزه با بیان اینکه در دنیای امروز چشم‌ها به ایران اسلامی دوخته شده است، افزود: تمام عوامل داخلی غرب به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی به این جمع‌بندی رسیده‌اند که ایران را با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی باید شکست داد.

وی ادامه داد: دشمنان از این امر غافل هستند که این کشور صاحب دارد و با تدبیر رهبری معظم انقلاب به اهداف شوم خود نخواهند رسید.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان بیان داشت: هدف آمریکا و ایادی استکبار در حمله به عراق، افغانستان و در جنگ‌های 33 روزه علیه لبنان، 22 روزه و هشت روزه علیه غزه، کشور ایران بود.

وی عنوان کرد: در نهایت مسئولان آمریکایی با پذیرش شکست خود اقرار کردند که پیروز واقعی این جنگ‌ها ایران اسلامی بوده است.

سردار ابوحمزه تصریح کرد: این پیروزی‌ها جز به برکت خون شهدا حاصل نشده و ما مسئولان، پاسداران و بسیجیان باید یقین داشته باشیم که خانواده معظم شهدا افراد عادی نیستند بلکه آنان و شهیدانشان انتخاب شده حق تعالی هستند.

وی در ادامه سخنانش ابراز داشت: اگر امروز ما توانسته‌ایم در انرژی هسته‌ای موفق شویم و در صنایع دفاعی و علوم روز جزو 10 کشور برتر جهان باشیم به برکت خون شهدا و ایثارگری رزمندگان اسلام و رهبری مقام معظم رهبری است.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان اضافه کرد: کشور ما امروز به جایی رسیده که صنایع دفاعی خود را به بسیاری از کشورهای جهان صادر می‌کند و این در حالی است که ما در ابتدای جنگ حتی برای کوچک‌ترین وسایل نظامی خود وابسته بودیم.

وی با بیان اینکه شهدا نیازی به تجلیل و تعظیم ندارند، تأکید کرد: این نیاز ما است که باید با برگزاری این گونه یادواره‌ها یادمان نرود که از مسیر و راه شهدا که همان تبعیت از ولایت و رهبری است غافل نشویم.

سردار ابوحمزه در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: شهدا تربیت شده مکتب عاشورا و کربلا هستند و این شهدای بزرگوار همان‌گونه که حضرت عباس (ع) و شهدای کربلا با امامت و ولایت پیمان خون بستند آنها نیز همین منش و ولایت‌مداری را با امام و مقتدای خود در دفاع مقدس به منصه ظهور رساندند.

انتهای پیام/89006/ر/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول