اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی هفته گذشته صورت گرفت

بازدید 4800 نفر از مراکز مهارت‌آموزی کرمان

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش فنی‌ و حرفه‌ای استان کرمان گفت: در طرح بازدید همگانی از مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمان، بیش از 4 هزار و 832 نفر از این مراکز بازدید کردند.

بازدید 4800 نفر از مراکز مهارت‌آموزی کرمان

مهدی ابراهیمی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: طی هفته گذشته طرح بازدید همگانی از مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمان انجام شد که بیش از 4 هزار و 832 نفر از این مراکز بازدید کردند.

وی ادامه داد: در این بازدیدها، اقشار مختلف جامعه شامل فرمانداران، ائمه جمعه، مسئولان شهری و استانی، دانشجویان، دانش‌آموزان، صنایع و ... طی بازدید از مراکز مهارت‌آموزی سطح استان کرمان با روند فعالیت‌ها آشنا شدند.

استاد مدیریت دانشگاه کرمان تلاش برای پوشش همه شهرستان‌ها و مناطق محروم استان با آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را یادآور شد و همکاری بین‌بخشی مسئولان استان و کشور را در این راستا خواستار شد.

ابراهیمی‌نژاد با اشاره به لزوم اطلاع‌رسانی گسترده در مورد اهمیت مهارت‌آموزی در ایجاد اشتغال پایدار، آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را از بهترین راهکارها برای مقابله با تحریم دشمنان نظام و نیز مهار بیکاری عنوان کرد.

* آموزش بهینه‌سازی پخت نان در فنی و حرفه‌ای راور

اکبر پورصیاد، رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان راور از افتتاح دوره آموزشی شهروند الکترونیک با همکاری کمیته امداد این شهرستان خبر داد.

وی به خبرنگار فارس گفت: براین اساس، دوره آموزشی مهارت شهروند الکترونیک با ظرفیت 14 نفر کارآموز خواهر در مجموعه آموزشی یاس نبی وابسته به کمیته امداد راور افتتاح و براساس توافقات انجام گرفته تا پایان سال جاری، دو دوره دیگر مهارتی این رشته نیز اجرا می‌‌شود.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان راور از آموزش 29 نفر از نانوایان این شهرستان طی چهار روز به صورت دو شیفت صبح و عصر خبر داد.

وی بیان داشت: در این دوره آموزشی، شرکت‌کنندگان با اصول بهینه‌سازی پخت نان آشنا و پس از برگزاری آزمون‌های تئوری و عملی به قبول‌شدگان تأییدیه معتبر اعطا می‌شود.

انتهای پیام/2446/ذ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول