اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان‌رضوی:

ادارات از بستر آموزش فنی و حرفه‌ای استفاده کنند

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان‌رضوی گفت: مجموعه فنی و حرفه‌ای بستری است که مسئولین می‌توانند از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای استفاده کنند.

ادارات از بستر آموزش فنی و حرفه‌ای استفاده کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از چناران، سیدجلال خوابنما صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای چناران اظهار کرد: نوع آموزش‌ها در مراکز فنی و حرفه‌ای همه اقشار جامعه را در برمی‌گیرد که این در برگیری از نقاط قوت این مراکز است.

وی افزود: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در حوزه‌های دانشگاه، صنعت، کشاورزی به صورت جدی وارد شده و به پیشرفت‌های زیادی رسیده‌ایم و لازم است همه ادارات از بستر فنی و حرفه‌ای استفاده کنند.در حوزه فنی و حرفه‌ای به جهت کاری که داریم تمام جامعه و آحاد مختلف مردم را می‌توانیم تحت پوشش فنی و حرفه‌ای قرار دهیم.

خوابنما بیان داشت: چناران در حوزه فنی و حرفه‌ای موقعیت خاصی دارد و جزو 12 مرکزی است که چارت‌دار بوده و مسئولین اجرایی مراکز فنی و حرفه‌ای را تقویت می‌کند.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان با اشاره به تودیع و معارفه رئیس مرکز چناران گفت: رفت و آمدها همیشگی است و آنچه باقی خواهد بود نام نیکی است که از خدمت افراد در ذهن مردم است.

در پایان حسین موسوی به عنوان رئیس جدید مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای چناران معرفی شد.

انتهای پیام/70002/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول