اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان جوانرود:

مراکز فنی و حرفه‌ای نقش مهمی در اشتغال جوانان دارند

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان جوانرود گفت‌: مراکز فنی و حرفه‌ای نقش مهم و بسزایی در راهیابی جوانان به بازار کار در سطح جامعه دارند.

مراکز فنی و حرفه‌ای نقش مهمی در اشتغال جوانان دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، عزیز نوری در بازدید از مراکز فنی و حرفه‌ای شهرستان جوانرود به فعالیت‌های مراکز فنی وحرفه‌ای این شهرستان در دو بخش دولتی و غیردولتی اشاره کرد و اظهار داشت‌: این مراکز در بخش‌های دولتی و غیر‌دولتی فعالیت‌های چشم‌گیری داشته‌اند.

نوری ادامه داد: در بخش دولتی در پنج رشته تأسیسات‌، برق‌، جوشکاری‌، لوازم‌خانگی سرد‌کننده و خیاطی امسال 26 دور در قالب 88 هزار و 287 نفر ساعت و در طرح تابستانه هزار نفر، در بخش غیردولتی بیش از 70 هزار نفر ساعت و در طرح تابستانه بیش از هزار نفر آموزش دیده‌اند‌.

وی با بیان اینکه این شهرستان پنج مجتمع فنی وحرفه‌ای غیر‌دولتی در رشته‌های مختلف دارد، تصریح کرد‌: مجتمع فنی و حرفه‌ای مولوی یکی از مجتمع‌هایی است که امسال در آموزهای طرح تابستانه به‌عنوان آموزشگاه برتر در استان معرفی شده است‌.

 رئیس مجتمع فنی و حرفه‌ای مولوی شهرستان جوانرود نیز با اشاره به موفقیت‌های این مجتمع گفت‌: کسب رتبه دوم جهانی فناوری اطلاعات " کاربرد نرم‌افزار " توسط سوران سلیمیان‌، رتبه اول ICDL توسط شاهین فتاحی‌، زانا ابراهیمی و دیاکو احمدی‌زاده و همچنین مقام سوم انیمیشن استان توسط محمد‌نبی بگله‌، معین خسروی و راشد محمدی از موفقیت‌های این مجتمع است.          

مجید رضایی افزود‌: تاکنون در طول چندین سال گذشته 8 هزار نفر در این مجتمع آموزشی مهارت‌های فنی و حرفه‌ای لازم را فراگرفته که 400 نفر وارد مراکز آموزش عالی‌، هزار و پانصد نفر استاد کار و نزدیک به هزار نفر در مجتمع آموزشی فنی وحرفه‌ای مولوی موفق به دریافت دیپلم در رشته‌های مختلف فنی و حرفه‌ای شده‌اند‌.

وی رشته‌های موجود در این مجتمع را رایانه‌، نقشه‌کشی‌، معماری‌، برق‌، رباتیک‌، سازه‌های ماکارونی‌، عروسک‌سازی و گیوه‌بافی عنوان کرد‌.

رضایی ادامه داد: امسال 2 هزار و صد کارآموز آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را فراگرفته‌اند‌.

رئیس مجتمع فنی و حرفه‌ای مولوی شهرستان جوانرود در پایان گفت: تعداد کارآموزان آموزش دیده در این مجتمع در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 300 درصد افزایش نشان می‌دهد‌.

انتهای پیام/2700/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول