اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سپاه استان سمنان:

بسیج باید دردهای جامعه را بشناسد / نهضت روشنگری در اقتصاد مقاومتی شکل گیرد

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگ کننده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: بسیج باید دردهای جامعه را بشناسد و به خصوص نهضت روشنگری در اقتصاد مقاومتی به همت بسیجیان شکل گیرد.

بسیج باید دردهای جامعه را بشناسد / نهضت روشنگری در اقتصاد مقاومتی شکل گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از مهدیشهر، محمدحسن سلامی پیش از ظهر امروز در مراسم معارفه جانشین جدید فرمانده سپاه مهدیشهر که با حضور معاونت‌های سپاه ناحیه مهدیشهر در سالن جلسات سپاه این شهرستان برگزار شد، بیان کرد: بسیج باید آگاه به مشکلات روز بوده و کارآمد باشد تا بتواند دردهای جامعه را بشناسد و برای آن چاره‌جویی کند.

معاون هماهنگ کننده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان تصریح کرد: یکی از ثمرات بسیج، تشکیل قوی‌ترین پشتوانه مردمی از نظام و حکومت در جهان است.

سلامی افزود: بر همین اساس، باید بسیج و عوامل آن را تقویت کرد تا بتوانند مأموریت‌های خود را به خوبی انجام دهند و کارآمد باشند.

وی اظهار داشت: آحاد مردم دلشان با انقلاب و نظام اسلامی پیوند خورده است و بسیج تراز جمهوری اسلامی است و باید با رسالت و مأموریت بسیج آشنا شویم تا بتوانیم تأثیرگذاری مطلوب داشته باشیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با اشاره به فرمایشات امام خامنه‌ای، یکی از مأموریت‌های بسیج را پرداختن به نهضت روشنگری در امر اقتصاد مقاومتی بیان کرد.

سلامی افزود: یک روز بسیجی لباس جنگ به تن می‏کرد و به جبهه میرفت و یک روز هم به مقابله با تهاجم فرهنگی می‏پرداخت، اما امروز باید در جنگ اقتصادی حاضر باشد.

معاون هماهنگ کننده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان اضافه کرد: صحنه امروز نبرد با ظلم در حقیقت اقتصادی است، بنابراین بسیجی باید در صحنه اقتصاد مقاومتی تلاش کند و در این راه پیش‏رو باشد.

سلامی ادامه داد: باید در زمینه نهضت روشنگری اقتصاد مقاومتی آگاه باشیم و این رسالت بزرگ را در حلقه صالحین پیگیری کنیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان تاکید کرد: در شرایط فعلی که دشمن همه تلاش خود را صرف آسیب ‌زدن به انقلاب اسلامی از طریق جنگ اقتصادی کرده است، باید مردم قناعت داشته باشند و از مصرف‌گرایی و تجمل‌گرایی دوری کنند و وظیفه بسیج این است که مردم را متوجه این امر سازد.

سلامی تصریح کرد: باید بتوانیم در هر مسئولیتی که هستیم، اقتصاد خرد را احیا کنیم و نگهبان خوبی برای انقلاب و نظام باشیم و با برنامه‏ریزی منسجم برای بسیج، از وقت و توان و فرصت‌ها نهایت استفاده را ببریم.

به گزارش خبرگزاری فارس از مهدیشهر، در این مراسم، «منصور شوقانی» به عنوان جانشین سپاه شهرستان مهدیشهر معرفی شد.

انتهای پیام/740052/صا/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول