اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگ‌کننده سپاه صاحب‌الامر (عج):

بسیج فرهنگ اقتصاد مقاومتی را در بین جامعه ترویج دهد

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگ‌کننده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین، با اشاره به اقتصاد مقاومتی که مورد تأکید مقام معظم رهبری است گفت که قشر بسیج فرهنگ اقتصاد مقاومتی را در بین جامعه ترویج دهد.

بسیج فرهنگ اقتصاد مقاومتی را در بین جامعه ترویج دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مهدی طاهرخانی بعدازظهر امروز در نخستین جلسه مجمع بسیج جامعه زنان استان با موضوع حجاب و عفاف در سالن اجتماعات سپاه استان اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی که مورد تأکید مقام معظم رهبری است و چهار سال است که بر این موضوع تأکید می‌کنند و اهداف و برنامه‌هایشان را با جهت‌دهی لازم تعیین کرده‌اند، مطلوب است که قشر بسیج فرهنگ اقتصاد مقاومتی را در بیت جامعه ترویج دهد که قشر بسیج خواهران به عنوان قشر پویا و فعال می‌تواند در این زمینه گام‌های مؤثری بردارد که البته در اولویت نخست مجمع جامعه بسیج زنان استان قزوین قرار دارد.

وی افزود: امیدورایم که با فعالیت مجمع جامعه بسیج زنان استان قزوین و به تبع آن در شهرستان‌ها شاهد کمک قشر زنان به نظام مقدس جمهوری اسلامی، ولایت فقیه و مردم باشیم.

طاهرخانی خاطرنشان کرد: شناسایی و ساماندهی ظرفیت‌های زنان، بررسی راه‌های افزایش مدیریت فکری، ایجاد زمینه برای سازماندهی عموم بانوان، بررسی شیوه‌ها و روش‌های تأمین بصیرت سیاسی زنان، غنا بخشیدن به محتوای برنامه‌های زنان، راهکارهای ارتقای شأن و منزلت زنان بسیجی با ایده‌های خلاقانه و صاحب نظرانه و احصا و بررسی مسائل و دغدغه‌های انقلاب در جامعه بانوان از وظایف اصلی و اختیارات بسیج جامعه زنان است که باید در دستور کار این مجمع قرار گیرد.

این مسئول ادامه داد: این مجمع جامعه بسیج زنان در راستای حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی به ویژه ارزش‌های دفاع مقدس تلاش خواهد کرد که در جامعه همچنان جاری و ساری باشد تا به نسل‌های آینده نیز انتقال یابد.

معاون هماهنگ‌کننده فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین با بیان اینکه امروز تمام اقدامات و فعالیت‌های بسیج حفظ انقلاب اسلامی، دفاع از ارزش‌ها و دستاوردهای نظام اسلامی است، تصریح کرد: اسلامی بودن ایران اسلامی باید حفظ شود بنابراین تمام تلاش‌ها و اقدامات بسیج باید اسلامی شدن جامعه باشد و تصمیمات به سمت اسلامی شدن حرکت کند.

انتهای پیام/77006/ق/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول