اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه شهرستان جم:

اقتصاد مقاومتی سبب خنثی شدن توطئه‌های دشمنان می‌شود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه شهرستان جم عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی را سبب خنثی شدن توطئه‌های دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد.

اقتصاد مقاومتی سبب خنثی شدن توطئه‌های دشمنان می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، احمد رئیسی در آیین تودیع و معارفه فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام حسین (ع) شهرستان جم اظهار داشت: بسیج و سپاه از ابتدای شکل‌گیری تاکنون برای موفقیت نظام اسلامی زحمات زیادی کشیده و بخش زیادی از موفقیت این نظام مرهون خدمات و تلاش‌های بسیجیان است.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران به رهبری حضرت امام خمینی (ره) و پشتیبانی ملت قهرمان به پیروزی رسید که پس از پیروزی، دشمنان این نظام نوپا به توطئه‌های فراوانی دست زدند.

فرمانده سپاه شهرستان جم خاطرنشان کرد: از جمله توطئه‌های دشمن، می‌توان به ایجاد ناامنی، تحریم، ترور و جنگ تحمیلی اشاره کرد.

رئیسی تصریح کرد: دشمنان با این توطئه‌ها می‌خواستند با استفاده از عوامل داخلی و خارجی خود، جلوی این انقلاب را بگیرند که هرگز موفق نشدند.

وی بیان داشت: ملت هوشیار و انقلابی با پیروی از حضرت امام(ره) تمام توطئه‌های دشمن را نقش بر آب کرد و امروزه نیز به یمن وجود پربرکت مقام معظم رهبری و حمایت این ملت از نظام و ولایت، دشمن جرأت دست‌درازی به این مملکت را ندارد.

این مسئول در ارتباط با اقتصاد مقاومتی نیز اظهار داشت: باید هوشیار باشیم و با مدیریت درست اقتصادی و پرهیز از مصرف غیرضروری در مقابل تحریم‌های دشمن بایستیم، بنابراین نقش اقتصاد مقاومتی در این راستا بسیار مهم است.

فرمانده سپاه شهرستان جم از تلاش و زحمات صادقانه عبدالرضا ریزی، فرمانده سابق حوزه مقاومت بسیج امام حسین (ع) بخش ریز قدردانی کرد و اکبر سلمان‌دوست به عنوان فرمانده جدید این حوزه معرفی شد.

انتهای پیام/2451/ذ/ت/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول