اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

برگزاری آزمون استخدامی به استانداری‌ها تفویض شده است

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: مجوز برگزاری آزمون استخدامی دستگا‌ه‌های اجرایی به استان‌ها تفویض شده اما اینکه استان‌ها خودسرانه جذب نیرو کنند ممنوع است.

برگزاری آزمون استخدامی به استانداری‌ها تفویض شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر نیکزاد پیش از ظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان اردبیل اظهار داشت: نباید این صدور مجوز به گونه‌ای القا شود که جذب نیروها بدون آزمون صورت می‌گیرد در حالی که قرار است با درخواست دستگاه‌های اجرایی جذب نیرو از طریق آزمون و با گزینش دقیق صورت گیرد تا حق هیچ کس ضایع نشود.

وی خاطرنشان کرد: دستگا‌ه‌های درخواست‌کننده می‌توانند در این زمینه بر اساس نیاز خود اعلام آمادگی کنند تا ما از طریق سازمان سنجش آزمونی را به صورت متمرکز در استان برگزار کنیم تا نیروهای استخدامی ما جذب شوند.

استاندار اردبیل با بیان اینکه اکثر دستگاه‌های اجرایی نتایج آزمون برگزار شده را اعلام کردند، افزود: اگر نتایجی نیز تاکنون اعلام نشده به مدیران دستگاه‌های اجرایی توصیه می‌کنیم که هر چه سریع‌تر اسامی پذیرفته‌شدگان در آزمون را اعلام کنند.

نیکزاد در خصوص تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی به پیمانی و انتقال نیرو از کلان شهرها نیز اظهار داشت:‌ در این زمینه باید مطابق آیین‌نامه‌ها و دستور‌العمل‌های کشوری اقدام شود و در این حوزه نیازی به مصوبه کارگروه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان نیست.

عمران شهری و روستایی بر اساس افق 1404 اتفاق می‌افتد

استاندار اردبیل در ادامه این جلسه با یادآوری اینکه قرار است ماهانه جلسات شورای برنامه‌ریزی برگزار شود، افزود: ما به دلیل برخی ضرورت‌ها جلسات را به صورت هفتگی یا 15 روز یک بار برگزار می‌کنیم تا مصوبات کارگروه‌های ذیل شورای برنامه‌ریزی مورد ارزیابی قرار گیرد.

نیکزاد دستگاه‌های اجرایی و متولیان برگزاری کارگروه‌های متعدد را به برگزاری منظم جلسات فراخواند و گفت: باید مصوبات این جلسات به صورت مدون و خلاصه شده در اختیار اعضای شورای برنامه‌ریزی قرار گیرد تا تعداد جلسات و مصوبات آن معلوم و مبرهن شود.

وی ضرورت توجه به عمران شهری و روستایی بر اساس برنامه پنجم توسعه و افق 1404 را یادآور شد و اظهار داشت: قرار است در این جلسات هر یک از دستگاه‌ها به صورت ماهانه و هر 15 روز یک بار گزارشی از هدف‌گذاری‌ها و برنامه‌ریزی‌های خود را برای رسیدن به افق 1404 اعلام کنند.

رئیس شورای برنامه‌ریزی استان اردبیل ادامه داد: به عنوان نمونه شرکت برق موظف شده تا پایان برنامه پنجم توسعه کلیه روستاهای بالای 10 خانوار را برق‌دار کند که برای رسیدن به این وضعیت شایسته است تخصیص اعتبارات و فعالیت‌ها به سمتی باشد تا هدف‌گذاری‌ها به معنای واقعی تحقق پیدا کند.

نیکزاد بیان داشت: اگر این هدف‌گذاری‌ها مشخص باشد قطعاً از سرفصل‌های مختلف در صورت کسری و عقب‌ماندگی‌ها به جبران اعتبارات دست خواهیم زد تا این اهداف به معنای واقعی عملیاتی شود.

انتهای پیام/62001/ح/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول