اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی خبر داد

دستگیری 6 نفر به جرم انتشار آگهی‌های کذب استخدام

خبرگزاری فارس: رئیس اداره اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: 6 نفر از افرادی که اقدام به انتشار آگهی‌های کذب استخدام در آذربایجان‌غربی و فریب جوانان می‌کردند، توسط پلیس دستگیر شدند.

دستگیری 6 نفر به جرم انتشار آگهی‌های کذب استخدام

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه علی جدیدی پیش از ظهر امروز در جلسه‌ای که با حضور خبرنگاران در سالن جلسات اداره اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان برگزار شد، اظهار داشت: اقشار مختلف مردم به ویژه کسانی که به دنبال یافتن منبع درآمد و شغل مناسب هستند باید در این زمینه بیشتر دقت کنند.

وی با بیان اینکه جوانان باید دقت لازم را به عمل آورند تا در دام افراد سودجو و کلاهبردار گرفتار نشوند، ادامه داد: مأموران مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان پرونده‌ای را در این ارتباط مورد رسیدگی قرار داده و از توسعه دامنه فعالیت‌ متهم‌ها جلوگیری کرده‌اند.

وی افزود: مأموران پلیس آگهی هنگام رصد مطالب روزنامه به یک مورد آگهی استخدام مشکوک شده و به بررسی موضوع می‌پردازند به طوری که آگهی یادداشتی به صورت « جهت استخدام در بانک ملت به 17 نفر خانم با سن 20 تا 30 سال با روابط عمومی بالا نیازمندیم» داشت.

جدیدی اضافه کرد: مأموران پلیس آگاهی اقدامات خود را در این ارتباط آغاز کرده و به عنوان نخستین قدم صحت داشتن یا کذب بودن آگهی منتشره در روزنامه را از بانک مربوطه استعلام کردند به دنبال این کسب اطلاع، به غیرواقعی بودن آگهی پی بردند و سایر مراحل تحقیقات پلیس تداوم پیدا کرد.

رئیس اداره اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: در این مرحله از تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی با همکاری تنگاتنگ عوامل حراست بانک مورد بحث یکی از کارمندان خانم بانک را آموزش داده توسط این شخص با شماره موبایل مورد اشاره در آگهی تماس حاصل شد تا تقاضای استخدام و ارائه مدارک برای این امر صورت گیرد.

وی ادامه داد: در نهایت متهم برای دریافت مدارک و هزینه استخدام محلی در شهر تعیین و پیشنهاد ملاقات می‌کند که مأموران با صحنه‌سازی لازم متهم را به محل قرار کشانده و نامبرده را در یک اقدام سریع دستگیر و برای انجام تحقیقات لازم به پلیس آگاهی منتقل می‌کنند.

جدیدی اظهار داشت: متهم در بازجویی‌ها اعتراف کرد این اقدام متقلبانه را با همکاری همسر و چهار فرزند خود انجام داده و تاکنون 85 نفر از جوانان جویای کار را با گرفتن مدارک دانشگاهی و مدارک شناسایی فریب داده است.

انتهای پیام/61002/ب/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول