اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری کرمانشاه خبر داد

اعلام نتایج آزمون استخدامی استانداری در آینده نزدیک

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری کرمانشاه گفت: این قول را به شرکت‌کنندگان آزمون استخدامی 26 خرداد ماه سال 91 خواهیم داد که نتیجه در آینده نزدیک اعلام خواهد شد.

اعلام نتایج آزمون استخدامی استانداری در آینده نزدیک

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، معارف فلاحی صبح امروز در کارگروه دفاتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری‌های منطقه چهار کشور که با حضور مسئولان و کارشناسان دفاتر منابع انسانی و تحول اداری استان‌های خوزستان، ایلام، کردستان، همدان، لرستان و کرمانشاه و به میزبانی دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: تمامی خدمات ارائه شده در نظام مقدس جمهوری اسلامی بر پایه عدل و توازن حقوق انسانی است.

وی بررسی وضعیت نیروی انسانی مورد نیاز دستگاه‌های اجرایی استان، تبیین و مصوب کردن ارائه راهکارهایی که در کوتاه کردن مراحل استخدام و جذب در نهادهای دولتی تأثیرگذار باشد را از اهداف این کارگروه دانست.

مدیرکل دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری کرمانشاه افزود: موانع و مشکلاتی که در برگزاری آزمون 26 خرداد ماه سال 91 وجود داشته مرتفع و به‌زودی اعلام نتیجه نهایی خواهد شد و این قول و نوید را به شرکت‌کنندگان در آزمون خواهیم داد که نتیجه در آینده نزدیک اعلام خواهد شد.

گفتنی است، حدود 9 هزار نفر فارغ‌التحصیل دانشگاهی داوطلب استخدام در دستگاه‌های دولتی شهرستان‌های استان کرمانشاه در 26 خرداد ماه در آزمون شرکت کردند و این در حالی است که فقط 260 نفر استخدام می‌شوند.

اداره‌کل بهزیستی، اداره‌کل گمرکات، ادره‌کل راه و شهرسازی، اداره‌کل حفاظت محیط‌ زیست، اداره‌کل ثبت احوال، سازمان صنعت، معدن و تجارت، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره‌کل ثبت اسناد و املاک و استانداری دستگاه‌هایی هستند که داوطلبان پذیرفته شده را استخدام خواهند کرد. 

انتهای‌پیام/2700/م/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول