اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ثبت‌احوال هرمزگان

وجود 165 هزار سند مجلد در ثبت‌احوال رودان

خبرگزاری فارس: مدیرکل ثبت‌احوال هرمزگان گفت: تاکنون 165 هزار سند مجلد در اداره ثبت‌احوال رودان به ثبت رسیده و تمام این اسناد آرشیو الکترونیکی شده است.

وجود 165 هزار سند مجلد در ثبت‌احوال رودان

به گزارش خبرگزاری فارس از رودان، مهدی عسکری‌زاده پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید معاون وزیر کشور و ریاست سازمان ثبت‌احوال از اداره ثبت‌احوال این شهرستان اظهار داشت: در حال حاضر مشکل خاصی پیرامون دسترسی به روستاهای مختلف در حوزه راه‌ها و محورهای ارتباطی نداریم.

وی افزود: در حوزه نیروی انسانی با کمبودهایی مواجه هستیم که طی رایزنی‌های انجام شده توسط مسئولان اداره کل ثبت‌احوال استان در حال حل شدن است.

مدیرکل ثبت‌احوال هرمزگان افزود: تاکنون 165 هزار سند مجلد در اداره ثبت‌احوال رودان به ثبت رسیده و تمام این اسناد آرشیو الکترونیکی شده است.

عسکری‌زاده همچنین از آماده‌سازی ساختمان اداره ثبت‌احوال بخش رودخانه در این شهرستان خبر داد و افزود: به زودی این اداره نیز با تامین کادر و نیروی انسانی راه‌اندازی می‌شود.

وی یادآور شد: در راستای تامین نیروی انسانی مورد نیاز برای اداره کل و ادارات شهرستانی رایزنی‌های گسترده‌ای شده است به نحوی که حتی مقرر شده از محل برخی پست‌های ادارات ادغام شده نیز برای اداره کل ثبت‌احوال استان هرمزگان استفاده شود.

ناظمی‌اردکانی ریاست سازمان ثبت‌احوال کشور در ادامه از قسمت‌های مختلف اداره ثبت‌احوال رودان از جمله سامانه استعلام و بایگانی اسناد بازدید کرد.

وی همچنین از نزدیک با چند تن از اربابان رجوع نیز گفت‌وگو داشتند.

شهرستان رودان واقع در شرق هرمزگان دارای 120 هزار نفر جمعیت و 270 روستاست.

انتهای پیام/ل/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول