اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پی وضعیت نابسامان خطوط تلفن همراه و اینترنت در چابهار

فرماندار چابهار به مدیرکل مخابرات سیستان‌وبلوچستان هشدار جدی داد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان چابهار با هشدار و تذکر جدی به مدیرکل مخابرات سیستان و بلوچستان، وضعیت نابسامان خطوط تلفن همراه و اینترنت در این شهرستان را که زندگی مردم را مختل کرده بسیار بی‌ضابطه و نابسامان عنوان کرد.

فرماندار چابهار به مدیرکل مخابرات سیستان‌وبلوچستان هشدار جدی داد

به گزارش خبرگزاری فارس از چابهار، ایرج حیدری در جلسه شورای اداری شهرستان چابهار که با حضور رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان تشکیل شد، اظهار داشت: وضعیت نابسامان قطعی شبکه خطوط تلفن همراه و اینترنت که مدت‌هاست زندگی مردم را با مشکلاتی مواجه کرده دیگر به هیچ وجه قابل تحمل و توجیه کردن نیست.

وی افزود: شهرستان چابهار به عنوان مهم‌ترین شهرستان تجاری و صنعتی سیستان و بلوچستان چرا باید با قطعی 10 ساعته خطوط تلفن همراه و اینترنت در شبانه‌روز گریبانگیر مردم و موجب اختلال در کارها شود.

فرماندار چابهار خاطرنشان کرد: با توسعه فزاینده فناوری، تلفن همراه و شبکه اینترنت جزء لاینفک زندگی اجتماعی مردم شده و اختلال در این شبکه سبب شده تا صبر چند ماهه مردم شریف و صبور چابهار نیز از سوء مدیریت مخابرات استان که توانایی ایجاد یک شبکه ایمن خطوط تلفن همراه و اینترنت را ندارد سر آمده و از وضعیت فعلی شبکه تلفن همراه و اینترینت به شدت گلایه‌مند باشند.

حیدری در جمع اعضای شورای اداری و رئیس کل دادگستری استان با هشدار جدی به شرکت مخابرات به عنوان متولی ارائه خدمات مخابراتی و اینترنتی، از مدیر شرکت مخابرات شهرستان چابهار خواست تا ضمن اعلام نارضایتی شدید، به مدیرکل مخابرات استان هرچه سریع‌تر ضمن حضور در شهرستان چابهار و ارائه گزارش کاملی از علت نابسامانی شبکه تلفن همراه و اینترنت طی این چند ماه و اقدامات صورت گرفته در زمینه حل این مشکل جدی که زندگی مردم را با مشکل مواجه کرده، باید پاسخگو باشد.

وی ضمن غیر قابل تحمل خواندن وضعیت نابسامان شبکه مخابراتی در شهرستان چابهار که از چندین ماه قبل آغاز شده بیان داشت: تنها راه بررسی واقعی علت و رفع این قطعی‌های بی‌ضابطه، حضور مدیرکل شرکت مخابرات در چابهار را می‌طلبد و دیگر مردم از بهانه‌های مختلف خسته شده و باید این مشکل در کمترین زمان ممکن به صورت کامل و نه همانند شرایط فعلی که در روز فقط چند ساعت شبکه مخابرات فعال است، نباشد و مسئولان باید برای خــروج از این وضـعیت از همه توان خود استفاده کنند تا مـردم به عنوان ولی نعمتان انـقلاب از این سوء مدیریـت‌ها، متضرر نشوند.

انتهای پیام/75002/صا/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول