اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری داراب:

خدمات مخابرات در داراب شتاب بیشتری گیرد

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری داراب گفت: خدمات مخابرات در داراب باید سرعت و شتاب بیشتری گرفته و مسئولان این شرکت در خدمات‌رسانی بی‌منت به مردم کمیت و کیفیت را با یکدیگر ببینند.

خدمات مخابرات در داراب شتاب بیشتری گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از داراب، کرامت قاسمی بعد از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مسئولان قدیم و جدید مخابرات داراب که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: توصیه من به مدیر جدید مخابرات این شهرستان این است که از تمام تجارب، تخصص و تعهد خود همراه با تعامل با فرمانداری و زیرمجموعه مدیریتی مخابرات این شهرستان برای خدمت بیشتر به مردم استفاده کند.

سرپرست فرمانداری داراب اضافه کرد: مدیر جدید مخابرات باید با استفاده از تجارب تخصص و تعهد خود و بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها در راستای پیشرفت این شهرستان تلاش کند.

وی با بیان اینکه مردم انتظار به روز بودن سیستم‌های ارتباطی شهرستان را دارند و این مهم وظیفه ما را سنگین‌تر می‌کند خاطرنشان کرد: فضای مخابرات یک فضای فنی و تخصصی است و امیدوارم این تغییرات مدیریتی برای داراب مبارک و به نفع مردم باشد.

در ادامه این مراسم معاون نگهداری مخابرات استان فارس اظهار داشت: بعد از واگذاری پوشش شبکه‌های تلفن همراه به بخش خصوصی مخابرات با نگاه اقتصادی و در راستای رضایت مردم گام برمی‌دارد.

محمدعلی احمدی با گلایه از سرقت‌های مکرر سیم‌های مخابرات توسط سارقان گفت: این سرقت‌ها تاکنون 2 میلیارد تومان خسارت مالی برای این استان در بر داشته است.

وی اضافه کرد: طرح جایگزینی تلفن‌های GSM در روستاها، خاکی کردن کابل‌های هوائی و استفاده از فیبرهای نوری تا حدودی می‌تواند از سرقت سارقان بکاهد اما روستاهای داراب از تلفن‌های GSM استقبال نکرده‌اند.

احمدی از نیروی انتظامی، شوراها و دهیاران خواست تا برای دستگیری و برخورد با سارقان کابل‌ها با مخابرات همکاری بیشتر داشته باشند.

در پایان این مراسم از زحمات چهار ساله ایرج خدابخشلو تقدیر و محمد مهدی احمد پور به عنوان رئیس جدید مخابرات داراب معرفی شد.

به گزارش فارس، احمدپور متولد 1345، اهل داراب، دارای مدرک کارشناسی مخابرات و دانشجوی کارشناسی ارشد شبکه‌های فیبر نوری در دانشگاه علمی کاربردی شیراز  است که 25 سال در مخابرات داراب به عنوان کارشناس پشتیبانی فنی، کارشناس توسعه، معاونت اداره و رئیس مرکز تلفن شهری خدمت کرده است.

بیش از 50 هزار مشترک تلفن ثابت و 31 هزار مشترک همراه اول دائمی از خدمات مخابرات داراب استفاده می‌کنند.

انتهای پیام/2448/ح/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول