اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول آموزش و پرورش‌ رفسنجان:

رفسنجان برای دوره ششم ابتدایی کمبود تجهیزات دارد

خبرگزاری فارس: مسئول آموزش و پرورش شهرستان رفسنجان گفت: دوره ششم ابتدایی نیازمند تجهیزاتی است که در اکثر کلاس‌ها وجود ندارد و کلاس‌ها نیاز به رایانه و بورد هوشمند دارند.

رفسنجان برای دوره ششم ابتدایی کمبود تجهیزات دارد

محمد‌ حسینی‌نسب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رفسنجان اظهار داشت: در طرح تحول بنیادین با آن چه که در سند آموزش و پرورش و قانون اساسی آمده دوره ابتدایی از پنج کلاس به شش کلاس تغییر یافت.

حسینی‌نسب افزود: کتاب‌ها و متون دوره ششم ابتدایی نوشته شده و معلم‌های مربوطه نیز قبل از آغاز سال تحصیلی دوره‌ها و آموزش‌های لازم را فرا گرفته‌اند و شهرستان رفسنجان حدود 4 هزار و 500 دانش‌آموز پایه ششم ابتدایی دارد.

وی بیان داشت: دوره ششم ابتدایی نیازمند تجهیزاتی است که در اکثر کلاس‌ها وجود ندارد و با توجه به اینکه در این دوره درسی به نام فناوری وجود دارد، لذا کلاس‌ها نیاز به رایانه و بورد هوشمند دارند.

حسینی‌نسب خاطر‌نشان کرد: در برخی مدرسه‌ها این تجهیزات با کمک مردم و دولت آماده شده، اما دانش‌آموزان‌ 135 کلاس از این تجهیزات محروم هستند و تقاضا از فرمانداری و دیگر مسئولان این است که برای موفقیت دانش‌آموزان در این دوره جدید کمک کنند تا تجهیزات آن فراهم شود.

وی مبلغ مورد نیاز برای هر کلاس را بین 30 تا 35 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: اگر بخواهیم این مبلغ را برای 135 کلاس هزینه کنیم، بسیار زیاد خواهد بود و کمک همگان را می‌طلبد تا بتوانیم این مشکل را رفع سازیم.

مسئول آموزش و پرورش رفسنجان از برگزاری آزمون ویژه معلم‌های دوره دیده برای پایه ششم و دوم راهنمایی خبر داد و بیان داشت: این آزمون ضمن خدمت فردا برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 80016/ش/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول