اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان:

کردستان به ست کامل تجهیزات ژیمناستیک مجهز می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان گفت: با قول مساعد فدراسیون ژیمناستیک قرار است در آینده‌ای نزدیک ست کامل تجهیزات این ورزش در اختیار ورزش و جوانان استان قرار گیرد.

کردستان به ست کامل تجهیزات ژیمناستیک مجهز می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج مهران تیشه‌گران شامگاه چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه روسای قدیم و  سرپرست جدید هیئت ژیمناستیک کردستان که در خانه ژیمناستیک سنندج با حضور رئیس و دبیر فدراسیون برگزار شد، با اشاره به اینکه ورزش ژیمناستیک از رشته‌های زیبا و مفرح محسوب می‌شود، علاقه‌مندان این رشته را در استان بسیار زیاد خواند و اظهار داشت: با توجه به ظرفیت بالای این ورزش در استان کردستان ضروری است فدراسیون هم حمایت‌های خود را از این ورزش دوچندان کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان به حضور پرشور خانواده‌های ورزشکاران در این مراسم به عنوان نمادی از قدرشناسی مردم ورزش دوست استان یاد کرد و افزود: این امر نشان می‌دهد که مردم کردستان درک درستی از زحمات مسئولین و همچنین تلاش جوانان خود دارند.

وی در ادامه به زحمات رئیس اسبق هیئت ژیمناستیک کردستان در طول 37 سال ریاست هیئت و کسب 20 مدال در سال‌های اخیر اشاره کرد و گفت: وی در طول این سال‌ها منشإ خدمات بسیاری برای استان بوده و با دست خالی شاگردان زیادی را تربیت کرده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان حضور پیشکسوتان را زمینه ساز رشد و توسعه هرچه بیشتر ورزش دانست و خواستار استفاده از تجربیات آنها به وسیله مربیان و قهرمانان یرای تبدیل استان به پایگاه بزرگ ورزش ژیمناستیک شد.

تیشه‌گران در پایان از قول مساعد رئیس فدراسیون ژیمناستیک برای اختصاص یک مجموعه کامل از امکانات این ورزش به مدیریت ورزش استان خبر داد.

* سالن‌های تمرین نیاز امروز ژیمناستیک کردستان

رئیس سابق هیئت ژیمناستیک کردستان در ادامه این مراسم احداث سالن‌‌های تمرینی برای پیشرفت این ورزش را نیاز ضروری ژیمناستیک دانست و گفت: وجود تنها یک سالن در سنندج جوابگوی نیازهای این رشته نیست.

محمدشریف یاوری با اشاره به اینکه در 37 سال حضور در این مسئولیت حواشی و ناملایمات زیادی در مسیر کار وجود داشته که موجبات استعفای وی را فراهم کرده است، افزود: متاسفانه کسانی که صادقانه و با خلوص نیت کار می‌کنند همیشه از نظر‌ها پنهان می‌مانند.

یاوری به افتخارات کنونی ژیمناستیک کردستان اشاره کرد و گفت: حضور ورزشکاران در میادین آسیایی و جهانی، تربیت شاگردان ملی‌پوش بدون استفاده از مربیان خارجی، فعالیت مربیان استان در تیم‌های ملی و کسب رتبه نخست در ماده پرش خرک تنها بخشی از موفقیت‌های ژیمناستیک استان است.

یاوری در پایان با اذعان به اینکه ژیمناستیک مادر ورزش‌هاست، از نونهالان به عنوان سرمایه‌های این ورزش نام برد و خواستار توجه بیش از پیش مسئولان برای بارور شدن آنها شد.

انتهای پیام/79008/غ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول