اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گناباد خبر داد

خریداری 4 میلیارد ریال تجهیزات پزشکی توسط دانشگاه علوم پزشکی گناباد

خبرگزاری فارس: سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: به‌منظور ارائه خدمات با کیفیت بهتر، 4 میلیارد ریال تجهیزات پزشکی توسط دانشگاه علوم پزشکی گناباد خریداری شده است.

خریداری 4 میلیارد ریال تجهیزات پزشکی توسط دانشگاه علوم پزشکی گناباد

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد علیرضا مسلم صبح امروز در نشست خبری با اعضای کانون خبرنگاران گناباد اظهار داشت: جذب چهارده متخصص جدید در رشته‌های جراحی، پاتولوژی، داخلی، اطفال، بیهوشی، طب کار، نورولوژی، پوست، زنان و زایمان، چشم و رادیولوژی از فعالیت‌های حوزه درمان در راستای افزایش خدمت‌رسانی به بیماران است.

وی افزود: علیرغم مشکلات اعتباری موجود، به‌منظور ارائه خدمات با کیفیت‌تر 4 میلیارد ریال تجهیزات پزشکی خریداری شده است که بیشتر آن مربوط به تجهیز بخش جراحی مغز و اعصاب بود.

وی اجرای برنامه پزشک خانواده شهری را مهم‌ترین برنامه حوزه بهداشت برشمرد و تصریح کرد:خوشبختانه با فعالیت‌های صورت گرفته جزو دانشگاه‌های پیشرو استان خراسان‌رضوی در این زمینه هستیم، به طوری‌که 80 درصد شهروندان شهرستان‌های گناباد و بجستان در این طرح ثبت‌نام کرده‌اند.

مسلم افزود: راه‌اندازی تلفن 1590 دانشگاه بعد از ده مرکز استان، نصب کامپیوتر در همه بیمارستان‌ها، مراکز بهداشتی درمانی و خانه‌های بهداشت و اتصال آنها به شبکه شمس از مهم‌ترین اقدامات انجام شده توسط دانشگاه است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گناباد خاطر نشان کرد: تمام وسایل آزمایشگاهی و دندانپزشکی مورد نیاز معاونت بهداشتی تا پایان سال خریداری شده است.

مسلم گفت: اخذ مجوز مرکز تحقیقاتی عوامل اجتماعی مؤثر بر سلامت، اخذ رتبه علمی پژوهشی مجله "پژوهش و سلامت"، برگزاری همایش ملی معنویت، قرآن‌پژوهی و سلامت و افزایش دو خوابگاه جدید به مجموعه خوابگاهی از جمله مهم‌ترین فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی و دانشجویی، فرهنگی است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گناباد بیان داشت: با تصویب شورای گسترش و افزوده شدن سه رشته کارشناسی ناپیوسته فوریت‌های پزشکی، هوش‌بری و اتاق عمل، تعداد رشته‌ها و مقاطع تحصیلی این دانشگاه به 18 رشته رسید.

مسلم با بیان اینکه هشتاد و شش نفر در این سه رشته پذیرفته شده‌اند افزود: هم‌اکنون حدود یک هزار و 400 دانشجو در هجده رشته تحصیلی در مقاطع دکتری عمومی، کارشناسی ارشد، کارشناسی و کاردانی در این دانشگاه مشغول تحصیل هستند.

وی با اشاره به اینکه از این تعداد، 67 درصد دانشجویان دختر و 33 درصد دانشجویان پسر هستند، گفت: تلاش در جهت بالا بردن توانمندی‌های علمی و پژوهشی جامعه و تولید علم و اندیشه از مهم‌ترین رسالت‌های دانشگاه علوم پزشکی گناباد است.

انتهای پیام/70019/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول