اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آب و فاضلاب شوشتر:

آبفا با‌ کمبود امکانات و تجهیزات فاضلاب روبه‌روست

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آب و فاضلاب شوشتر خبر داد: از نظر امکانات به ویژه دستگاه «جنتکس» در تنگنا هستیم و شوشتر با 110 هزار نفر جمعیت تنها یک دستگاه در اختیار دارد.

آبفا با‌ کمبود امکانات و تجهیزات فاضلاب روبه‌روست

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، علیرضا بنیادی شامگاه دوشنبه در جلسه مشترکی با اعضای شورای اسلامی شهر اظهار داشت: در شش ماه گذشته بیش از 8 هزار و 903 فقره حادثه مربوط به فاضلاب در شوشتر رسیدگی شده و مشکلات در این حوزه تا حدی کاهش یافته است.

رئیس آبفا شوشتر با اشاره به محدودیت در خرید دستگاه خاطر نشان کرد: در بحث استفاده از اعتبار اوراق مشارکت، خرید دستگاه و ماشین‌آلات ممنوع اعلام شده است.

بنیادی با اشاره به اینکه شبکه آب شوشتر بسیار طویل است، تاکید کرد: شبکه آب شوشتر بیش از 248 کیلومتر و رسیدگی به اتفاقات در این حوزه بسیار سخت است.

وی با اشاره به بخش فرسوده این شبکه تاکید کرد: در مرکز شهر شوشتر بخش اعظم شبکه آب فرسوده است و به این دلیل باید در اسرع وقت برای بهسازی و ترمیم آن اقدام شود.

رئیس اداره آب و فاضلاب شوشتر با تاکید بر اینکه مشکلات آب و فاضلاب در ماه‌های گذشته بسیار کمتر شده است، خاطر نشان کرد: در هفته‌های گذشته مشکلات آبرسانی به پروژه مسکن مهر شوشتر برطرف شده است و به این دلیل واحدهای ساختمانی موجود در این سایت برای افتتاح آب‌دار شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه در بارندگی‌های سال‌جاری به نسبت سال گذشته آبگرفتگی‌های سطح شهر کمتر شده‌اند، تاکید کرد: با وجود اینکه بارش‌های باران به شدت افزایش یافته اما میزان آبگرفتگی معابر به دلیل رفع مشکلات فاضلاب به نسبت سال‌های قبل کاهش چشمگیری داشته است.

انتهای پیام/72006/ق/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول