اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان تاکید کرد

آموزش و اطلاع رسانی استفاده از تجهیزات ایمنی به مردم

خبرگزاری فارس: معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان گفت: لازم است در زمینه محصولات و تجهیزات حفاظتی و امنیتی از نیازهای کشور و مردم جامعه یک نیازسنجی واقعی انجام شود.

آموزش و اطلاع رسانی استفاده از تجهیزات ایمنی به مردم

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، علیرضا شیخ‌رباط ظهر امروز در آیین گشایش دومین نمایشگاه فناوری‌های نوین، صنایع حفاظتی، امنیتی، ایمنی و آتش‌نشانی و همچنین نخستین نمایشگاه الکامپ خوزستان اظهار داشت: باید نیازهای امروز و فردا در صنعت، زندگی روزمره و مسائل امنیتی شناسایی شوند و تولیدکنندگان و واردکنندگان تجهیزات حفاظتی بر اساس آن، هدف‌گذاری کنند.

وی افزود: از آن‌جا که خوزستان، استانی مرزی است و مسائل امنیتی و حفاظتی در این استان بحثی جدی است و همچنین با توجه به صنعتی بودن و وجود فضای بسیار عمیق و گسترده صنایع در استان، تلاش می‌شود برگزاری چنین نمایشگاهی در این دو بخش تاثیرگذار باشد.

شیخ رباط خاطرنشان کرد: اکنون در حوزه اطلاع‌رسانی و آموزش استفاده از تجهیزات ایمنی کاستی‌هایی وجود دارد که پیشنهاد شده شناسه‌ای از شرکت‌های موجود به ویژه در خوزستان تهیه شود تا مورد ارزیابی قرار گرفته و تجهیزات تایید شده به مردم معرفی شوند.

معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان بیان کرد: اگر بتوان از ظرفیت این نمایشگاه برای توسعه فرهنگ پیشگیری، امنیتی و حفاظتی در میان عامه استفاده کرد و بر استقبال مردم برای استفاده از این فناوری‌ها تاثیر گذاشت، قطعا می‌توان از بسیاری حوادث و هزینه‌هایی که عمدتا به دلیل مسائل امنیتی به مردم وارد می‌شود، کاست.

وی با اشاره به برگزاری این نمایشگاه در سال‌های گذشته در خوزستان اضافه کرد: در دو سالی که این نمایشگاه در خوزستان برگزار شده بسیاری از ظرفیت‌های استان و شرکت‌های مرتبط با این نوع صنایع شناسایی شدند، همچنین با برپایی این نمایشگاه تعامل شرکت‌ها در این زمینه با یکدیگر افزایش یافت که این تعامل به رشد این صنعت کمک می‌کند.

شیخ رباط با تاکید بر اینکه استفاده از تجهیزات فنی حفاظتی به صورت عام در میان مردم و همچنین در صنایع و میان مدیران باید به صورت خاص فرهنگ‌سازی شود، ادامه داد: استفاده از امکانات فنی روند کار را به خوبی بالا می‌برد و در درازمدت می‌تواند هزینه‌ها را کاهش دهد.

*بالا بردن سطح امنیتی و تجهیزاتی خوزستان

مدیر عامل شرکت نمایشگاهی وبازرگانی نماآسیا و مجری برگزاری دومین نمایشگاه امنیتی و ایمنی در خوزستان نیز در حاشیه این مراسم اظهار داشت: هدف از برگزاری این نمایشگاه بالا بردن سطح امنیتی و تجهیزاتی خوزستان و انتقال دانش فنی و بومی سازی این صنعت و آشنایی با جدید‌ترین تکنولوژی‌های روز دنیا است.

سعید دولتشاهی افزود: با توجه به تحریم‌ها، در حال حاضر نمایندگی‌های شرکت‌های بزرگ امنیتی و ایمنی در ایران از کشورهایی مانند آلمان، کره، ایتالیا، انگلستان، تایوان، چین و دیگر کشور‌ها در این نمایشگاه حضور دارند.

وی با اشاره به تعداد شرکت کنندگان این نمایشگاه تصریح کرد: بیش از 30 واحد شرکت کننده از بزرگ‌ترین صاحبان صنایع شرکت‌های امنیتی و ایمنی در فضایی بالغ بر 2 هزار متر مربع ثبت نام شده است.

دولتشاهی همچنین گفت: از مخترعین و مبتکرین این مرز و بوم دعوت شده تا جدی‌ترین ابداعات خود را در حوضه حفاظتی و ایمنی به نمایش در آورند.

وی افزود: مانور عملیاتی و نمایشی اطفاء حریق و امداد و نجات، توسط جمعیت هلال احمر استان جهت نمایش اقتدار و افزایش ضریب ایمنی و ارائه توانمندی دستگاه‌های مذکور و آموزش همگانی از جمله برنامه‌های جانبی این نمایشگاه است.

دولتشاهی کارگاه‌های آموزشی توسط سازمان فنی و حرفه‌ای را از دیگر آموزش‌های فنی و تخصصی در این نمایشگاه برشمرد و گفت: جهت آشنایی با دوربین مداربسته شامل لنز و دوربین و ضبط کننده‌ها و کارگاه مبانی حریق واصول پیشگیری از حوادث، شناخت  و نحوه استفاده از خاموش کننده‌های دستی آموزش‌های تخصصی ایمنی و امنیتی لازم را به مراجعه کنندگان خواهند داد.

این نمایشگاه از تاریخ 11 تا  14 آذر ماه 91، در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی استان خوزستان از ساعت 10 صبح تا 19 دایر است.

انتهای پیام/72007/و/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول