اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل:

مصادیق امر به معروف و نهی از منکر در مدارس عملیاتی شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل بر عملیاتی شدن مصادیق امر به معروف و نهی از منکر در مدرسه، منطقه و استان طبق سیاست‌های وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد.

مصادیق امر به معروف و نهی از منکر در مدارس عملیاتی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احمد محمود‌زاده ظهر امروز در جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل با بیان اینکه همکاری و هم‌افزایی در حوزه‌های مختلف مورد انتظار است، اظهار داشت: شوراهای امر به معروف و نهی از منکر، عفاف و حجاب و نماز که هر کدام کارگروه داشته و از مدرسه تا وزارت آموزش و پرورش اجرایی می‌شوند نباید مورد غفلت واقع شوند.

وی با بیان اینکه شورای امر به معروف و نهی از منکر نیاز به برنامه‌ریزی منظم و دقیق و پیگیری مصوبات جلسات است، خاطرنشان کرد: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل پیگیر منظم موضوعات شورا است و مدیریت آموزش فرهنگی را به آموزش و پرورش محول کرده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل با اشاره به احصای راهکار، مسائل و مشکلات شورای امر به معروف و نهی از منکر افزود: بر اساس وظایف هماهنگی لازم با سایر دستگاه‌ها انجام گیرد و جلسات به صورت مرتب و منظم برگزار شود.

محمود‌زاده یادآور شد: با دعوت از رابطان دستگاه‌ها و اعلام شاخص‌ها و برنامه‌های پیشنهادی عملیاتی، تا خروجی آن در قالب یک برنامه به دبیرخانه شورای امر به معروف و نهی از منکر ارسال شود. 

این مسئول بیان داشت: برنامه‌های استانی با ملاک قرار دادن سبک زندگی لحاظ شود و حوزه‌های اداره کل با تشکیل کارگروه تخصصی موضوع را پیگیری کنند سپس جلسه تشکیل شود.  

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در ادامه جلسه معاون پرورشی و فرهنگی و سایر اعضا نکته نظرات و پیشنهادات خود را جهت پربار نمودن جلسه و عملیاتی کردن برنامه‌های شورای امر به معروف و نهی از منکر ارائه دادند که پس از تبادل نظر تصمیماتی اتخاذ شد. 

انتهای پیام/62001/ح/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول