اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی ملایر تأکید کرد

لزوم توجه به امر به معروف و نهی از منکر در ملایر

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی ملایر بر فریضه امر به معروف و نهی از منکر در سطح شهرستان تأکید کرد و گفت: آگاه‌سازی جوانان در خصوص مسائل اخلاقی و عوارض موادمخدر ضروری است تا شاهد زدودن اثرات مخرب جنگ نرم باشیم.

لزوم توجه به امر به معروف و نهی از منکر در ملایر

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، ابراهیم سعیدی پیش از ظهر امروز در جمع نمازگزاران امامزاده عبدالله ملایر اظهار داشت: ناجا دارای دو دیدگاه کلی در انجام وظایف محوله برای نظم و امنیت عمومی و رسیدن به اهداف متعالی انقلاب تلاش می‌کند و در این راستا مردم نیروی انتظامی را پناهگاه و حافظ  امنیت و آسایش در جامعه می‌دانند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه مردم نیروی انتظامی را حافظ امنیت جامعه می‌دانند نیروی انتظامی نیز برخود وظیفه می‌داند با تمام توان در برابر ناامنی و کسانی که مخل امنیت و آرامش مردم هستند برخورد جدی و سختگیرانه‌ای داشته تا بتوان خواسته‎های مردم و اهداف متعالی نظام را اجرایی کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر با اشاره به اینکه بنا به درخواست مکرر مردم در پاکسازی محدوده میدان امامزاده عبدالله ملایر و اطراف آن طرح‌های مختلفی در دستور کار پلیس قرار گرفته است، گفت: تاکنون چندین مرحله عملیات پاکسازی و مبارزه با مواد مخدر انجام شده که کاهش جرائم نیز تا حدودی قابل قبول بوده و امنیت ارتقاء یافته است.

وی خواستار مشارکت عمومی و اجتماعی مردم در همکاری پلیس شد و گفت: در این راستا نیز برنامه‌های مختلفی برای مردم با همکاری نیروی انتظامی و سایر نهادها در سطح شهرستان اجرایی شده که شامل کلاس‌های آموزشی در سطوح مختلف برای سایر اقشار بوده است.

سعیدی بر فریضه امر به معروف و نهی از منکر در سطح شهرستان تأکید کرد و افزود: آگاه‌سازی جوانان در خصوص مسائل و مشکلات اخلاقی و عوارض مواد مخدر باید از سوی والدین و سایر دستگاه‌های فرهنگی برای جوانان و نوجوانان مطرح شود تا شاهد زدودن اثرات مخرب جنگ نرم دشمن در کشور باشیم.

در پایان این مراسم نیز لوح تقدیری از سوی هیئت امنای مسجد امامزاده عبدالله ملایر به فرمانده انتظامی شهرستان ملایر هدیه شد.

انتهای پیام/89013/ر/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول