اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد احیای امر به معروف چهارمحال و بختیاری تاکید کرد

ضرورت نهادینه کردن امر به معروف در محیط‌های اداری

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر چهارمحال و بختیاری گفت: مسئولان و اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکر باید برای نهادینه کردن فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در محیط‌های اداری و کاری تلاش مضاعف کنند.

ضرورت نهادینه کردن امر به معروف در محیط‌های اداری

به گزارش باشگاه خبرگزاری فارس از شهرکرد، رضا محمد سلیمانی ظهر امروز در همایش روسای شورای امر به معروف و نهی از منکر ادارات کل و کارخانجات مرکز این استان به تاثیر فراوان امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اشاره کرد و اظهار داشت: آیات و روایات، وظیفه هر فرد مسلمان را در راستای نهادینه کردن فریضه امر به معروف و نهی از منکر تعیین کرده است.

وی به ویژگی‌های مومنان اشاره کرد و افزود: اقامه نماز پرداخت خمس و زکات، انجام امر به معروف و نهی از منکر از جمله ویژگی‏هایی است که در آیات و روایات برای مومنان عنوان شده است.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر چهارمحال و بختیاری با اشاره به روش‏های امر به معروف و نهی از منکر،ادامه داد: گاهی باید به صورت مستقیم و با بیان و در برخی از اوقات به صورت غیر مستقیم و غیر کلامی افراد خاطی را مطلع ساخت.

فرمانده سپاه قمر بنی‎هاشم (ع) ادامه داد: یادگیری احکام امر به معروف و نهی از منکر از واجبات دین اسلام است.

وی پرهیز از سوء ظن و بیان لیّن را در آمران به معروف ضروری دانست و اظهار داشت: تذکر دادن به صورت عالمانه و بدون بغض و کینه، تاثیرات خوبی را روی مخاطب خواهد داشت.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: مسئولان و اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکر ادارات و کارخانجات این استان باید در نهادینه کردن فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در محیط‌های اداری و کاری تلاش مضاعف کنند.

انتهای پیام/68001/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول