اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری کرمانشاه:

مصونیت جامعه بستگی به امر به معروف و نهی از منکر دارد‌

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری کرمانشاه گفت: مصونیت جامعه و سلامت آن در ابعاد مختلف بستگی به امر به معروف و نهی از منکر دارد‌.

مصونیت جامعه بستگی به امر به معروف و نهی از منکر دارد‌

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، فضل‌الله رنجبر در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر که در محل فرمانداری شهرستان کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: مصونیت جامعه و سلامت آن در ابعاد مختلف بستگی به امر به معروف و نهی از منکر دارد‌.

رنجبر ادامه داد: امر به معروف و نهی از منکر وظیفه همگانی است که به ‌عنوان یک واجب الهی در قرآن کریم تذکر داده شده است و اگر بخواهیم محیط اداری پرنشاط، معنوی و سالم داشته باشیم باید دست به دست هم دهیم و نسبت به این فریضه‌الهی اقدام کنیم.

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری کرمانشاه در ادامه خواستار برگزاری منظم جلسات ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر و همچنین نسبت به نصب بنر و پلاکارد و تهیه بروشورهای تبلیغاتی با موضوعات مرتبط با امر به معروف و نهی از منکر در محیط اداری فرمانداری شدند.

انتهای پیام/2700/ع/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول