اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل کارخانه سیمان خاش خبر داد

صادرات 21 هزار تن سیمان به سومالی

خبرگزاری فارس: مدیر عامل کارخانه سیمان خاش گفت: در ماه‌های گذشته 21 هزار تن سیمان خاش به سومالی صادر شده است.

صادرات 21 هزار تن سیمان به سومالی

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی حمل و نقل و پایانه‌های سیستان و بلوچستان، علی‌اصغر گرشاسبی به مناسبت روز حمل و نقل و رانندگان در خاش ضمن تقدیر از عملکرد رانندگان و بخش حمل و نقل بار استان اظهار داشت: بخشی از موفقیت‌های کارخانه سیمان و حضور در بازار 2 کشور سومالی و جیبوتی و سایر کشورهای آفریقایی مدیون تلاش رانندگان می‌باشد.

وی از حمل و نقل به عنوان حلقه‌ای مهم که کامل کننده چرخه تولید به مصرف می‌باشد نام برد و افزود: هم‌اکنون محصولات سیمان خاش در بازارهای خارجی از جمله افغانستان، پاکستان و برخی کشورهای آفریقایی مشتریان خود را پیدا کرده که مستلزم حفظ این مشتری‌ها در گرو ارتقاء کیفیت محصولات تولیدی و حمایت از حمل و نقل برای انتقال سریع و به موقع کالاهای تولیدی به بازارهای مصرف است.

مدیرعامل سیمان خاش در ادامه صادرات 21 هزار تن سیمان خاش به کشور سومالی در ماه‌های گذشته را نتیجه همدلی و تلاش جهادگونه رانندگان و شرکت‌های حمل و نقل شهرستان خاش دانست و گفت: این مهم طی یک هفته بارگیری و از چابهار صادر شد.

گرشاسبی همچنین از صادرات بیش از 130 هزار تن سیمان در 9 ماه نخست سال‌جاری خبر داد و افزود:  هدفگذاری ما برای سال 91، 70 هزار تن سیمان برای صادرات بوده که در 9 ماه نخست سال‌جاری با همدلی بخش‌های مختلف بیش از اهداف تعیین شده محقق شد.

در پایان این مراسم علیرضا مجرد مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های سیستان و بلوچستان ضمن تبریک 26 آذر روز حمل و نقل و رانندگان از تلاش‌های مجموعه سیمان خاش به خاطر بزرگداشت روز حمل و نقل و رانندگان تقدیر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/75002/ر/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول