اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست با مسئولان محیط زیست کشور

سیمان آبیک موظف به رفع آلایندگی شد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: در نشست با مسئولان محیط زیست کشور، رئیس سازمان محیط زیست کشور مدیران شرکت سیمان آبیک را به رفع آلایندگی موظف کرد.

سیمان آبیک موظف به رفع آلایندگی شد

حجت‌الاسلام سید مرتضی حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبیک اظهار داشت: به گفته رئیس سازمان محیط زیست کشور در زمینه رفع آلایندگی به شرکت سیمان واقع در حوزه شهرستان نظرآباد اخطار لازم داده شده است.

وی افزود: رئیس سازمان محیط زیست کشور اعلام کرده که وضعیت سیمان در کشور مطلوب بوده و به اندازه کافی سیمان در کشور موجود است، بنابراین اگر شرکت سیمان که سال‌هاست مردم شهر آبیک از آلایندگی ناشی از گرد و غبار آن رنج می‌برند به افزایش ظرفیت اقدام کند باید تمام استانداردهای لازم را رعایت کرده و به نصب فیلتر اقدام کند.

این مقام مسئول ادامه داد: به گفته رئیس سازمان محیط زیست کشور اگر شرکت سیمان به رفع آلایندگی اقدام نکند، نسبت به تعطیلی آن اقدام خواهد شد لذا می‌طلبد که مدیران شرکت سیمان بر تعهدات خود مبنی بر رفع آلایندگی اقدام کنند تا مردم شهر آبیک بتوانند با خیال راحت نفس بکشند و از بیماری‌ها و مشکلاتی که ممکن است دچار شوند محفوظ بمانند.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مسئولان شهرستان آبیک پیگیر رفع مشکلات شرکت سیمان هستند و در صورت بروز مشکل با مسئولان محیط زیست کشور تمهیدات لازم اندیشیده خواهد شد.

حسینی در خصوص رفع مشکل سرقفلی کسبه شهر آبیک گفت: رفع مشکل سرقفلی بر عهده قوه قضائیه است که امیدواریم با تدابیری که از سوی مسئولان قضایی استان قزوین و مسئولان قضایی کشور اندیشیده می‌شود هرچه زودتر مشکل سرقفلی کسبه برطرف شود گرچه این مشکل قابل حل است و کسبه نباید نگران باشند.

وی در خصوص رفع مشکلات مسکن مهر هم خاطرنشان کرد: مسئولان استان قزوین تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات مسکن مهر به کار بسته‌اند تا این واحدها را هرچه زودتر به مردم واگذار کنند.

این مقام مسئول اذعان کرد: تلاش دولت این است که تا پایان دوره ریاست جمهوری تعداد مسکن مهر را که به مردم قول داده تحویل دهد که وزیر راه و شهرسازی نیز در سفری که به استان قزوین داشته بر تحقق این امر صحه گذاشته و به طور جدی پیگیر مسکن مهر است.

انتهای پیام/77006/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول