اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان:

1000 واحد مسکن مهر جنوب کرمان آماده افتتاح است

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان گفت: در حال حاضر 7 هزار و 200 واحد مسکن مهر در جنوب کرمان در دست ساخت و حدود یک‌هزار واحد از این مسکن‌ها آماده افتتاح است.

1000 واحد مسکن مهر جنوب کرمان آماده افتتاح است

محمدمهدی بلوردی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جیرفت با اشاره به احداث واحدهای مسکن مهر در جنوب کرمان اظهار داشت: در حال حاضر 7 هزار و 200 واحد مسکن مهر در جنوب کرمان با میانگین پیشرفت فیزیکی 65 درصد در دست ساخت است.

وی با اعلام اینکه تا پایان سال آینده تمام واحدهای مسکن مهر جنوب کرمان به بهره‌برداری می‌رسند، تصریح کرد: حدود یک‌هزار واحد از این مسکن‌ها هم‌اکنون آماده افتتاح است.

وی با اشاره به اینکه در بحث نماسازی این واحدها از دیگر مناطق استان کرمان بهتر کار شده است، افزود: با وجود کمبود شدید نیرو در بحث ساخت و ساز این واحدها و روند کار با پیشرفت فیزیکی خوبی در حال انجام است. 

مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان با اشاره به افزایش قیمت‌ها عنوان کرد: مدیران تعاونی‌های مسکن مهر در بحث امور مالی موظف به پاسخگویی به اعضای خود هستند.

انتهای پیام/80001/ی/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول